EVAYA – הקמה וניהול עמדות טעינה לרכבים חשמליים



קרדיט לתמונות PIXABAY

מהפכת הרכבים החשמליים

את מה שקורה בשנים האחרונות עם הרכבים החשמליים ניתן לכנות ממש כמהפכה. אם בעבר הכרנו את הרכבים שפועלים באמצעות מנוע הבנזין, ולאחר מכן נכנס אל חיינו הרכב ההיברידי, שמשלב בין יכולות של מנוע בעירה לבין יכולות חשמליות, נראה שעולם הרכב מתקדם בצעדי ענק אל ייצור של מכוניות חשמליות. יצרניות רבות מכל רחבי הגלובוס משיקות רכבים חשמליים, עם יתרונות משמעותיים. הרכבים הללו שקטים יותר ומפחיתים בצורה ניכרת במיוחד את זיהום האוויר. באמצעות סוללות עוצמתיות, הרכב מסוגל לנסוע ללא צורך בטיפת דלק. הדבר הזה מגלה לנו יתרון נוסף – חסכון כספי. רכב חשמלי אינו צורך דלק, אלא צורך חשמל. טעינה זאת מתאפשרת באמצעות עמדות טעינה לרכב חשמלי ייעודיות. התשלום על טעינת הרכב זול באופן משמעותי מהתשלום על תדלוק של רכב, מה שמוביל בטווח הקצר ובטווח הארוך לחסכון כספי משמעותי.

 הצורך בעמדות טעינה

אם תיסעו באחד מהכבישים המהירים בארץ או אפילו בתוך עיר, אתם וודאי תמצאו תחנות דלק שונות בדרך שלכם. מכיוון שאנשים רבים משתמשים ברכבים, התחנות הללו לא צצות סתם, אלא נותנות מענה לציבור הנהגים. רכבים חשמליים לא צורכים דלק, כך שגם תחנות הדלק עברו אדפטציה וניתן למצוא בהן עמדות טעינה חשמליות. עמדות הטעינה הן לא מותרות כאשר אנחנו מדברים על רכב חשמלי. למעשה, ללא עמדת טעינה, רכב חשמלי לא יהיה מסוגל לנוע. הטווח של הרכב החשמלי מוגבל לרוב למספר מסוים של קילומטרים, כמה מאות בודדות לרוב. לכן, על בעלי הרכב להטעין את הרכב שלו. לצורך הנוחיות, ניתן להתקין עמדות כאלו בחניה הביתית ולייתר את הצורך ההכרחי בהגעה אל תחנות דלק או אל מקומות עם עמדות הפתוחות לציבור.  

התקנה עם חברה מקצועית

אומנם תחום הרכב החשמלי נחשב לחדש יחסית, אך כבר כיום יש חברות שמתמקצעות בהתקנה של עמדות טעינה לרכב חשמלי. החברות הללו מסוגלות לבצע את ההתקנה באופן מקצועי ובטוח, דבר שחשוב במיוחד כאשר יש עיסוק בטכנולוגיה חדשה, שעובדת באמצעות מערכות חשמליות. ההתקנה המקצועית חשובה מאוד, מכיוון שבמידה וההתקנה אינה מתבצעת באופן נכון ומקצועי, הדבר עשוי לפגוע ביכולת ההטענה. רכב שאמור להיות טעון תוך זמן מסוים, יידרש ליותר זמן הטענה עקב התקנה לא מקצועית. כמו כן, עשויים להיגרם נזקים לרכב בעקבות התקנה כזאת. התקנה בטיחותית חשובה מאוד כדי לאפשר את בטיחות הסביבה.  

עמידה ברגולציה

לחברות הללו יש יתרון נוסף – הן בקיאות בחוק ויודעות לעמוד ברגולציה השונה שמטיל החוק. כמעט בכל תחום טכנולוגי חדש יש תקופה קצרה בה אין התייחסות מצד החוק לתחום, אך במהרה משרדי הממשלה השונים והמחוקק מביאים חקיקה רלוונטית שתאכוף את הנהלים השונים בתחום. התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי עשויה להישמע כדבר פשוט לפעמים, אך למעשה מדובר בפעולה שצריכה להתבצע בהתאם למה שהחוק מאפשר. לכן, התקנה עם חברת מקצועית היא משמעותית. עבירה על רגולציה מסוימת או על חוק כלשהו יכול להוביל לענישה, דבר שאיתו לא תרצו בוודאי להתמודד.  

פתרון לטווח ארוך

בין אם אתם מחפשים התקנה של עמדות טעינה לבניין משותף ובין אם אתם בסך הכל מעוניינים בעמדה כזאת לחניה של הבית הפרטי שלכם, ההתקנה עצמה היא פתרון לטווח ארוך. העמדות הללו חסינות מפני נזקים אפשריים של מזג האוויר, לוהט או סוער, והן מאפשרות הטענה של הרכב החשמלי לטווחי זמן ארוכים במיוחד ממועד ההתקנה.  

התקנה יעילה וללא בעיות

ההתקנה היא החלק החשוב ביותר כאשר מעוניינים לרכוש עמדת הטענה שמיועדת לרכב החשמלי. ככל שההתקנה נעשית לפי הנוהג המקצועי, כך היא תהיה יעילה ותמנע מכם בעיות שונות שיכולות לצוץ. אם אתם מחפשים חברה איכותית ומקצועית שתאפשר לכם להנות מעמדות ההטענה לרבים החשמליים, פנו אל  EVAYAעמדות טעינה , המתמחה בהקמה וניהול של עמדות טעינה לרכבים חשמליים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה