Muni Expo 2022- ועידת השלטון המקומי לחדשנות ברשויות המקומיות



לאירוע הגדול ביותר של מרכז השלטון המקומי, שיתקיים במתחם אקספו תל אביב, תגיע צמרת ההנהגה הישראלית ביניהם נשיא המדינה, השרים וחברי הכנסת המיועדים, ראשי ערים מהארץ ומהעולם, ראשי החברות המובילות במשק ובעולם ובכירי תחום החדשנות האורבנית. בכנס, שיתקיים זו השנה השישית

קרדיט צילום : מוני-אקספו 191021 צילום אלירן אביטל , דוברות מש"מ

מרכז השלטון המקומי מקיים זו השנה השישית את וועידת השלטון המקומי לחדשנות MUNI-EXPO  2022 במתחם אקספו תל אביב בגני התערוכה. הוועידה שתיערך בין התאריכים 6-8 לדצמבר מהווה את מקום המפגש הפורה ביותר לשיתופי פעולה בשלטון המקומי בישראל, עבור מעל 12,000 משתתפים מדי שנה. הוועידה תשים את הזרקור לנושאים הבוערים ביותר במדינה מביטחון אישי, חינוך, פוליטיקה ונדל"ן לצד אימוץ טכנולוגיות וחדשנות עירונית. השלטון המקומי בכל רחבי העולם ממשיך לחזק את מעמדו כאי של יציבות בקרב התושבים גם במצבי קיצון בריאותיים או אקלימיים, ניהול משברים כלכליים ואחרים, ובין שבהתמודדות עם אסונות טבע ועימותים. הרשויות המקומיות הפכו לכתובת המיידית של התושבים, העניקו להם פתרונות מעשיים והבטיחו להם יציבות והמשכיות וקידמו חדשנות בכל תחומי הפעילות שלהם.

יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות חיים ביבס: "השלטון המקומי בישראל ממשיך לחזק את מעמדו כאי של יציבות בקרב תושבים בימים של חוסר משילות מתמשך. בזמני משבר הרשויות הצליחו להתמודד עם מצבי קיצון בריאותיים או אקלימיים, ניהול משברים כלכליים ואחרים, ובין שבהתמודדות עם אסונות טבע ועימותים. הרשויות המקומיות הפכו לכתובת המיידית של תושבי העולם וישראל בפרט, כאשר העניקו פתרונות מעשיים, יציבות, המשכיות וקידמו חדשנות בכל תחומי הפעילות שלהם. הוועידה השנה תיתן דגש על הנושאים הבוערים ביותר שמשפיעים על חיי התושבים באופן ישיר: ביטחון אישי, חינוך, נדלן ועוד. השנה, הוועידה שמה בקדמת הבמה את מיטב החברות והפתרונות הטכנולוגים שיוכלו להשיב לרשויות את החוסן הנדרש שיאפשר להן להעניק לאזרחי המדינה את הביטחון והשקט הנפשי.  המטרה שלנו היא להפוך את החיים של התושבים לטובים יותר תוך צמצום הפערים בין העיריות ושיפור שירותים שוטפים לתושבים באמצעות חדשנות מוניציפאלית".

במסגרת הוועידה השנתית ישתתפו עשרות דוברים ודוברות מקשת תחומים הנוגעים לליבת הפעילות של הרשויות המקומיות בישראל: חינוך, נדל"ן, טרנספורמציה דיגיטלית, בחירות מוניציפליות, ערים חכמות, אנרגיה, תרבות וספורט, תחבורה, חברה ועוד. לצד כל אלה יערך יריד החדשנות האורבנית השנתי עם מעל 150 מציגים בכל תחומי הניהול העירוני. בין המציגים השנה ניתן יהיה לפגוש את  ISR, BIKE ISRAEL, aruba , רולן, smart parking israel, TECOM, Deep Seek , HOBIZ, MER GRUPE, GPLAY, DELL, מרכנתיל, Smart digital, משכ"ל,  מפעל הפיס, Onecity ועוד מעל מאה מציגים ישפרו את איכות חיי תושבי הרשויות בשנים הבאות בכל תחומי הניהול המוניציפלי וכן אמצעים חדשניים להגנת סייבר ולהתמודדות בזמן חירום. 

במקביל לועידה השנתית השנה יתקיים כנס  MuniWorld  - 2022, המושב הבינלאומי של ועידת השלטון המקומי לחדשנות. לוועידה יגיעו מומחים בין-לאומיים ודמויות מפתח במגוון תחומים לדון בנושאים המהותיים ביותר בעולמות המוניציפליים. בין הנושאים שיידונו השנה בוועידה: האתגרים הגלובליים, מינוף המנהיגות  העירונית והאחריות על החוסן והיציבות מקומית וארצית, ביטחון, בטיחות, סייבר והאתגרים המוניציפליים הקיימים, ניהול אבטחה ופרטיות בעידן הסייבר ועוד.

בוועידת ה- MuniWorld  ישתתפו ראשי ערים ודמות מפתח מכל העולם. בין השמות שיגיעו לכנס נשיא רובע מנהטן - ניו יורק, מארק לוין, ראש עיר היהודי הראשון ביוון,  פרופ' משה אליסף, רנדול וויליאמס, ראש עיריית פרטוריה, בירת דרום אפריקה ועוד.

לקראת הבחירות המוניציפליות, שיתקיימו בשנת 2023, יתקיימו פאנלים בהשתתפות ראשי הרשויות בישראל, שידונו בנושאי הליבה של מערכת הבחירות המוניציפליות בשנה הבאה. בנוסף, יתקיימו פאנלים עם חברי הכנסת והשרים החדשים שיכנסו לתפקידם.

הוועידה תתקיים בין ה-6-8.12 במתחם המוני אקספו כאשר ערב הגאלה שיתקיים ב-6.12 יהיה ערב סגור למוזמנים בלבד. בתאריכים ה- 7-8.12 האירועים, הפאנלים והתערוכה יהיו פתוחים לכלל הציבור.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה