SSI פתרונות קירור מתקנים במהירות



החברה שמביאה לכם תיקון מוצרי חשמל עד הבית

יחצ

היום כבר לא צריך לחפש טכנאי מוצרי חשמל בנרות כדי לתקן את המקרר. חברת SSI מציעה לכם מעטפת שלמה של תיקוני מוצרי חשמל ופתרונות ייחודיים שמעולם לא חשבתם עליהם. היזמה הזו התחילה מהמנכ"ל והבעלים עמי אוחיון, אשר היה טכנאי מוצרי חשמל בעברו. כבר אז הציב לעצמו עמי למטרה להקים חברה אשר תיתן מענה מלא ללקוחות, והוא אכן הצליח בכך. היום כל מי שיש לו בעיה עם אחד ממוצרי החשמל שלו, יכול לפנות לחברה ולקבל מענה עוד באותו היום.

להפגיש בין הטכנאי למחלקת חלקי החילוף

מחלקת חלקי החילוף של מוצרי החשמל היא יד ימינו של כל טכנאי מוצרי חשמל. אחרי הכול, עבודתו העיקרית של הטכנאי היא להחליף חלקים תקולים שאינם מאפשרים למוצר החשמל לעבוד, בנוסף לבדיקות ולתיקונים אחרים שעליו לבצע. על כן, החלקים האלה צריכים להיות זמינים בכל עת, וזו בדיוק הייחודיות של חברת SSI. בחברה זו תמצאו את מחלקת הטכנאים ואת מחלקת חלקי החילוף עובדות זו לצד זו, על מנת להביא ללקוחות את השירות האיכותי ביותר.

מעבר לכך, חנות חלקי החילוף המקוונת פתוחה לקהל הרחב. לא רק טכנאים מוזמנים להתרשם מהמגוון הרחב של המוצרים, אלא כל מי שזקוק לחלקי חילוף עבור המוצר שלו. בחנות תמצאו את כל החלקים הדרושים עבור מוצרי חשמל כמו מקררים, מכונות כביסה או מדיחי כלים, חלקים המיובאים ממיטב החברות. החלקים מיובאים באחריות מלאה ותמיד ניתן לפנות לנציגים של החברה לשאלות נוספות. ניתן להיכנס פיזית לחנות או להזמין חלקים בצורה מקוונת. כמו כן, אם תיכנסו לאתר של החברה, תוכלו להתרשם ממגוון רחב של חלקי חילוף המיובאים במיוחד לארץ. חלפים למייבש כביסה, מזגן, מכונת כביסה, תנורים, מקררים או מדיחי כלים – אלה ואחרים מחכים לכם במחסן ומוכנים להישלח ברגע שתזמינו אותם.

איך אפשר להגיע לטכנאי של SSI?

אתם כבר לא צריכים לבזבז שעות מול האינטרנט או להתחיל להתקשר לכל החברים שלכם כדי להזמין טכנאי הביתה. אם אתם מחפשים טכנאי טוב ומקצועי שמכיר את העבודה שלו, ניתן להגיע אליו בקלות. אם מכונת הכביסה מסרבת לכבס או שהמקרר הפסיק לעבוד, תוכלו להתקשר למספר הטלפון 0772201163  ולפתוח קריאה. הטכנאי יאזין בסבלנות לבעיה שלכם ולאחר מכן יגיע לביתכם תוך מספר שעות (באותו יום ממש) כדי לתקן אותה. הטכנאים העובדים עם החברה עוברים הכשרה מיוחדת כדי לטפל במוצרי החשמל. אבל מעבר למקצועיות, הם מבינים היטב את ערכי החברה שעמה הם עובדים, ולכן הם מעניקים לא רק שירות איכותי ומקצועי, אלא גם אדיב. פעמים רבות הם דואגים להרגיע את הלקוח הלחוץ ומסבירים לו בסבלנות על התקלה. הטכנאים מבינים תמיד את הדחיפות, ולכן מגיעים עוד באותו היום כדי לטפל בתקלה.

אתר הבית : SSI פתרונות קירור

חלפים למקררים.

טכנאי מקררים באשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה