מהי טכניקת eft ?



המושג eft הינו מושג המתאר את הביטוי Emotional Freedom Technique, טכניקת החופש הרגשי. זוהי טכניקה אשר המטרה שלה היא לשחרר חסימות אנרגטיות ובצורה הזו להגיע לריפוי גם של בעיות גופניות שונות וגם של בעיות רגשיות. שיטת eft מבוססת על אמונה בכך שכל האירועים בחיים שלנו נשמרים בזיכרון של הגוף שלנו, גם אם לכאורה אלו אירועים שאנחנו כבר לא זוכרים. ישנם אירועים אשר יוצרים טראומה לגוף, ויוצרים חסימה אנרגטית אשר עם הזמן, ללא שחרור שלה, היא עשויה לגרום למגוון רחב של בעיות גופניות ואפילו מחלות, אפילו שנים רבות לאחר אותה טראומה

 לכן, באמצעות השיטה למעשה שואפים לגלות את הטראומות הללו, לחשוף את הזכרונות שהגוף שלנו שומר ולשחרר את החסימות הללו בכדי לפתור מגוון רחב ש בעיות רגשיות וגופניות.

לפתור את שורש הבעיה

היתרון הגדול ביותר של שיטת eft הוא שהשיטה פותרת את הבעיה מהשורש. לא מדובר בכדור או תרופה שמעלימים את הכאבים לזמן קצוב ורגעי, אלא בשיטה שמוצאת את המקור ממנו מגיעה הבעיה, וכך היא מטפלת במקור ופותרת את הבעיה אחת ולתמיד.

לדוגמא, אם אדם יגיע לטיפול בשיטת eft ויאמר כי הוא רוצה לטפל בבעיה רגשית של פחד במה, לדוגמא, לא יתחילו ללמד אותו על בטחון עצמי או ילמדו אותו על תרגילים שיסייעו לו להתגבר על פחד הבמה, אלא יבדקו האם בעברו הוא חווה טראומה שגורמת לאותו פחד. לדוגמא, אולי בבית הספר הייסודי הוא הכין נאום לכיתה שלא צלח, אולי בבית הקול שלו לא נשמע מספיק ועוד. כל אלו יכולות להיות סיבות אשר גרמו לטראומה שהביאה בסופו של דבר לפחד הבמה. ולכן יש צורך בלפתור את הבעיה המרכזית, לשחרר את הטראומה, וכך להעניק לאדם ביטחון רב יותר אחת ולתמיד.

פתרון למגוון רחב של בעיות

שיטת ה eft מעניקה פתרון יעיל למגוון רחב של בעיות כמו מחלות גופניות שונות, בעיות רגשיות, בעיות בדימוי העצמי, התמכרויות כאלו ואחרות, הפרעות אכילה, חרדות, בעיות פוריות ועוד בעיות רבות אחרות.

לכן היום רבים אשר ניסו לטפל בבעיות מהן הם סובלים בשיטות המסורתיות ולא מצליחים לעשות זאת, פונים אל שיטת eft בכדי למצוא את המזור שהם זקוקים לו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה