דקירה במקום זריקה: דיקור סיני במקום בוטוקס



טרנד הדיקור הקוסמטי מבטיח למצק ולהחליק את העור. דיקור לצורכי אסתטיקה משמש היום לטיפול בצלקות, לטיפול באקנה אצל נשים צעירות, בעיגולים שחורים מתחת לעיניים, בכתמים, קמטים , בעור נפול, עפעפיים נפולים, עור חיוור ועוד

דיקור במקום בוטוקס

הבשורה החדשה של הרפואה המשלימה היא דיקור פנים. לרבים לא קל להתחבר לידע הוליסטי־אסתטי כי הורגלנו לפתרונות בזק אבל הטרנד צובר תאוצה. אנשים היום קשובים יותר לטבע, מודעים לאוכל בריא, לכושר. טיפולים טבעיים לפנים הם השלב הבא.

מאחורי הדיקור האסתטי עומדת הבנה הוליסטית של הגוף שלנו. כך למשל, ברפואה הסינית עיגולים שחורים קשורים לכליות. כשהדיקור משפר את תפקוד הכליות, העיגולים השחורים נעלמים. "הדיקור הקוסמטי, מעבר לתועלות שלו לפנים, גם משפר את הזיכרון, עוזר לריכוז, לשמיעה וליכולת האנליטית". אומרת זהר ברק־אור הנחשבת לכוהנת הדיקור האסתטי בישראל.

בטיפול עצמו משתמשים בטכניקה סינית שעובדת על נקודות גוף המסייעות לזרימת הדם, בשילוב טכניקות עיסוי תאילנדי וטכניקות מגע, עם מכשור כמו מזו רולר, כוסות רוח מסיליקון, תמציות צמחים שמוחדרות בחימום לפנים ועוד.

סדרה של עשרה טיפולים תראה שיפור משמעותי, הצערה של 5־10 שנים של מראה העור. אחרי חצי שנה מומלץ לבוא לטיפול אחת לחודש כדי לשמור על התוצאות.

מחיר: 250-280 ש"ח לטיפול הכולל אבחון גוף ונפש. בקופות החולים מוצעים טיפולים מסובסדים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה