אז בסופו של דבר דרור אלמלם



שחקן הקבוצה בעבר יקח לידיו את הפועל אשקלון בעסקה שעדיין לא ברורה מצד המפרק, שאמור לאשר את ההעברה בבית המשפט בבאר שבע

אשקלונט

יש בי ספקות לגבי מעבר הפועל אשקלון לידיו של דרור אלמלם, שחקנה המוכשר של הקבוצה בעבר ואחד השחקנים הכי אינטיליגנטים ששיחקו בה. 

העסקה שעליה דיווחנו לפני מספר חודשים, מביאה  הפעם את אלמלם לקבל קבוצה  כנראה בליגה א׳ ובמקרה כזה יקבל מהעירייה תקציב של כ- 600 אלף ש״ח. אם הקבוצה תשאר בליגה הלאומית תקבל הקבוצה מתקציב העירייה כ-1,600,000 ש״ח. 

האם ראש העיר, תומר גלאם, עשה טעות במתן הקבוצה לאחד מתומכיו הגדולים ביותר של יריבו, איתמר שמעוני. יש אומרים שאלמלם כבר הצהיר שהוא סיים את הקטע הפוליטי וראשו נתון רק לכדורגל.  מהבחינה הזו אני לא סקפטי כבעבר וחושב שאלמלם אכן יקח את הקבוצה למקום הראוי לה וישקיע ממרצו ומזמנו, שכן הקבוצה פרטית שלו ויש כבר בעלי מקצוע שמוכנים למשימה להיות לצידו של דרור אלמלם.  

בעניין המפרק, עו״ד  ליאור דגן, בזבוז זמן ובזבוז כסף שנמשך על פני חודשים רבים. כל צורת הניהול הביאה למצבה הנוכחי של הקבוצה. מיקומה הנוכחי רק מראה כמה הוא לא מבין בכדורגל וכל המותרים שיש שם בזכותו לא תרמו משהו חיובי אחד לטובת הקבוצה, אלא לעצמם בלבד בדמות משכורות מיותרות גם כאלה שאין להם מה לחפש שם. 

מקווה שדרור אלמלם, שאצלי זוכה להערכה מקצועית, לא ישאיר אותם במערכת שכן אז הכישלון שלו לא יהיה תאורטי אלא מעשי.

דרור אלמלם: ״מודה לראש העיר, תומר גלאם,  שראה את טובת הקבוצה לנגד עיניו ולכל המעורבים. לפנינו עוד אישור בית המשפט לעסקה״. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה