אליצור איתו אשקלון בדרך לפלייאוף העליון



הערב ( שלישי ) תתמודד הקבוצה העירונית הממוקמת במקום השישי בליגה הלאומית מול הפועל חיפה למשחק צמרת על הכניסה לפלייאוף העליון. רועי ברקוביץ': 'הפלייאוף במרחק נגיעה''

איתו אשקלון

אליצור "איתו" אשקלון, הקבוצה המקומית שהוקמה לזכרו של איש המשק המסור של אליצור אשקלון איתמר (איתו) שרביט ז"ל תעלה הערב למשחק העונה שלה בליגה הלאומית מול הפועל חיפה כאשר ניצחון צפוי להבטיח לה כניסה לפלייאוף של הליגה הלאומית. שלושה מחזורים לסיום הליגה הסדירה ממוקמת הקבוצה במקום ה-6 בליגה עם סיכויים טובים להכנס לפלייאוף העליון (מקומות 1-8) והמשחק הערב מול הפועל חיפה הינו כאמור קרב ישיר על המקום לפלייאוף העליון.

השחקנים המובילים בקבוצתה הינם בילי מקשפרד עם ממוצעים של 19.5 נקודות למשחק ו-11 ריבאונדים וניב ברקוביץ עם ממוצעים של 11 נקודות למשחק ו-6 אסיסטים. יצוין כי אליצור אשקלון הינה הקבוצה היחידה בארץ שבלוגו שלה מופיעה דמות של איש קטן עם לב גדול, איתו שרביט ז''ל אשר בני משפחתו מתנדבים בקבוצה ופועלים להצלחתה. רועי ברקוביץ המנהל המקצועי של המועדון אמר לאשקלונט לקראת המשחק :״אנחנו מגיעים למשחק מול הפועל חיפה בידיעה שזה קרב על עונה שלמה. ניצחון במשחק הזה וחלום הפלייאוף העליון יהיה במרחק נגיעה. הצוות המקצועי והשחקנים עשה הכנה טובה השבוע ואנו מאמינים כשנצא כשידינו על העליונה״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה