גאווה מקומית בדרום



המנהל המקצועי של נבחרת ישראל, יוסי בניון, הביא בפני ועדת האיתור – יו"ר ההתאחדות אורן חסון, חבר הנהלת ההתאחדות אלי אוחנה והמאמן אלי כהן – את מועמדותו של אלון חזן לתפקיד מאמן הנבחרת הבוגרת

אלון חזו

ועדת האיתור דנה בנושא והחליטה פה אחד להביא לאישור הנהלת ההתאחדות לכדורגל את אלון חזן כמאמן הנבחרת הבוגרת. ישיבת ההנהלה בנושא צפויה להיערך בזמן הקרוב, לאחריה תתקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפות בניון, חסון וחזן.
יוסי בניון: "אלון חזן הוא לא רק אחד השחקנים הגדולים שהצמיח הכדורגל הישראלי, אלא גם מאמן שעשה דרך ארוכה ומרשימה בנבחרות ישראל בגילים השונים. חזן מכיר מצוין את הנבחרת הבוגרת כשחקן וכעוזר מאמן, מוביל את הנבחרת הצעירה לקמפיין מצוין וגורם מוביל בטיפוח רבים מהשחקנים הצעירים של ישראל שיהיו חלק מהנבחרת הבוגרת בעתיד הקרוב והרחוק. נפגשתי ושוחחתי גם עם מועמדים זרים ואין לי ספק כי חזן הוא המאמן הראוי והמתאים מכולם".
אורן חסון: "ההמלצה של בניון על אלון חזן התקבלה פה אחד על ידי ועדת האיתור מתוך היכרות ארוכה ועמוקה של כל חבריה עם האיכויות של אלון, היותו גורם מרכזי לאורך שנים בנבחרות ישראל, כשחקן וכמאמן ותפישתו המקצועית. נביא בפני הנהלת ההתאחדות את מועמדותו של מי שעשה מסלול שכלל את אימון כל נבחרות ישראל בגילים השונים, מכיר את הכדורגל שלנו טוב מכולם, מחויב בכל רמ"ח אבריו להצלחת הכדורגל הישראלי ומאמין גדול ביכולתו להביא את הנבחרת הבוגרת ליעדים הגבוהים ביותר. שיתפנו בתהליך את המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות יילה חוס, שנתן את ברכתו למהלך וחשב כמונו שהוא נכון. זה יחייב אותנו כמובן למנות מאמן חדש לנבחרת הצעירה לאחר אישור ההנהלה למינוי של חזן, מתוך אמונה שימשיך את ההצלחה ויוביל את הנבחרת הצעירה להשתתפות ביורו 2023".
אלון חזן: "אמתין לאישור הנהלת ההתאחדות למינויי לתפקיד מאמן הנבחרת הבוגרת, אבל כבר עתה אני מבקש להודות על האמון שנתנו בי המנהל המקצועי יוסי בניון וחברי ועדת האיתור. בכל תפקיד בנבחרות אותי מילאתי, האמנתי תמיד בפוטנציאל של הכדורגל הישראלי. עשיתי דרך ארוכה, מלמדת, מעשירה, משפרת, ואין ספק שלהוביל את נבחרת ישראל הבוגרת זאת פסגת השאיפות של כל מי שבוחר בתפקיד המאמן".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה