הבדיחה בכדורגל והכסף על חשבון הציבור



מי רוצה לקחת את הקבוצה תחת חסותו ולמה יש בלגאן וקומבינות סביב הנושא. איך המפרק תורם לבאלגן ולמה לקח הלוואה מאביו של שחקן שעכשיו מעוניין לרכוש את הקבוצה

לידור נקשרי. עזב

ביום חמישי בשעה 12:00 ידון בית המשפט המחוזי בבאר שבע, מי יהיה הבעלים של הקבוצה מליגה א׳ ולמה משתוקקים לקחת אותה למרות ששחקנים מרכזיים עזבו אותה ויש עוד כמה שיבקשו לעזוב בודאות. 

מי שעומד בראש האי סדר הוא המפרק, ליאור דגן, שיקבל את שכרו בכל מקרה יחד עם מנהל הקבוצה שהביא לאשקלון. שנה ושלושה חודשים עשה כאן דגן כבתוך שלו ונכשל בכל פרמטר והשיא היה ירידת הקבוצה לליגה א׳, כשהוא מקבל תקציב של קרוב לשני מיליון שקלים. דגן ממליץ לתת את הקבוצה לאבא של שחקן בקבוצה שאפילו לא שיחק בה דקה. למה הבאת את השחקן בכלל מר דגן? לא קיבלנו ממנו תשובות לכל אורך תקופת היותו כאן, פשוט קיבל מהעירייה הרבה מאוד כסף להעביר את הזמן. יש אומרים שבבית המשפט יושמעו דברי כונס הנכסים הרשמי שרואה במפרק גורם שנכשל בתפקידו. 

מצד שני העירייה דיברה שתקציב הקבוצה בעונה הבא יעמוד על 600,000 אלף שקלים, היום השמועות החזקות אומרות שהעירייה תומכת בדרור אלמלם ואף תתקצב אותו, ואל תפלו מהכסא, בסכום של 1,650,000 ובמילים, מיליון שש מאות וחמישים אלף ש״ח. משהו לא הגיוני פה, מישהו מנסה לעשות סיבוב על הכסף הציבורי שהרי העירייה הכריזה כבר שהעונה הקבוצה תקבל רק 600,000 ש״ח. יותר מידי אנשים מעורבבים בסלט הזה ובינהם פוליטיקאים ועובדי ציבור. מקווה שכל התמונה המצטיירת אינה נכונה  בסיפור   והמשטרה לא תגיע לחקירות, נגד המעורבים בכדורגל באשקלון שעל פניו נראה עכשיו לא כשר ומאוד מסריח. 

שני שחקנים עזבו את הקבוצה בסיום העונה וטוב שכך אחרת היו הופכים להיות שחקני בפסל, לידור נקשרי המוכשר וליאור חדריאן שוער הקבוצה. שחקנים אשקלונים נוספים מבקשים להשתחרר  מהקבוצה, כך שהיסודות של אשקלון כבר רעועים ולכן לא ברור למה רוצים לקחת את הקבוצה, אם התוכן העירוני שלה כבר לא כאן. בית המשפט יכריע ביום חמישי? נקווה שלטובת השכל הישר משום שבלילת הקומבינות מסביב לקבוצה רק התחילה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה