המפרק של הפועל אשקלון רוצה כסף במקום להתפטר מתפקידו



ליאור דגן נשאל לפני כחודשיים על ידי "אשקלונט" מספר שאלות וקיבל אותם בכתב על פי בקשתו. הוא ענה? ממש לא וממה הוא מפחד. הקבוצה היא כישלון אחד גדול והוא נושא באשמה. עכשיו הוא מבקש 1,800,000 מעירית אשקלון? וואלה, לא הייתי נותן לך שקל

הערב הגיש מפרק הפועל אשקלון, ליאו דגן בקשה לדיון דחוף בבית המשפט המחוזי בבאר שבע והטענה שעיריית אשקלון לא מעבירה כספים לקבוצה. לדעתי בצדק לאור הישגיה של "האימפריה".

עד היום נמנעתי מלכתוב על הפועל אשקלון והייתה לי ביקורת נוקבת על הדרך שלה ועל המפרק העומד בראש המערכת, גם אם יש מנהל מטעמו הממונה על הקבוצה. ביקשתי מהמפרק להתראיין והוא סירב לראיון פנים מול פנים. רק ביקש שאשלח לו את השאלות בכתב והוא יענה עליהן. עשיתי כרצונו ושלחתי לו את השאלות כפי שהן מובאות כאן"

1. מדוע ציבור האוהדים אינם יודעים על תהליך המכירה ואיפה זה עומד?
2. מדוע אתה כמפרק לא מתראיין להסביר בצורה מסודרת על מצבה של הקבוצה, מקצועית וכלכלית?
3. פעמים יצא קול קורא למכירת הקבוצה. מדוע הקבוצה לא נמכרה?
4. לאחר החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, לא לקבל את הבקשה שלכם שלא להוריד לקבוצה נקודות, האם זה אומר משהו מבחינה מקצועית?
6. מתי לדעתך יסתיים נושא המכר של הקבוצה? האם בכוונתך לצאת בקול קורא פעם נוספת?
7. האם הדיווחים שאתה מעביר לבית המשפט מצביעים על סיום הליך הפרוק בזמן הקרוב?
אלה השאלות שעליהן אני בטוח שאוהדי הקבוצה רוצים לקבל תשובות. מאחר ולא קיבלתי תשובות קיבלתי הערב את מכתבו לבית המשפט והכל סביב הכסף. עכשיו השאלות שלי רק משתפרות, בעצם שאלה אחת "מדוע אדוני אתה לא מתפטר מתפקידך ומחזיר את המנדט לבית המשפט?. התשובה כנראה כסף, המפרק, כנראה, גם הוא לא מקבל כסף והוא אמור לקבל הכי הרבה. אז למי אתה ודאג מר דגן, לעצמך או לקבוצה?.

יש לי ביקורת על התנהלות הקבוצה מבחינה מקצועית, אבל בשלב הזה מוטי איווניר, מקבל קרדיט לנסות להציל את הקבוצה מירידת ליגה וזה חשוב יותר. 

ליאור דגן, נכשלת במכירת הקבוצה ולא הבאת את מה שמצפים ממך. במקום מכתב נגד עיריית אשקלון, הייתי מצפה ממך להניח את המפתחות ולפנות לבית המשפט במקביל למכתבתך היום, שנכשלת, אולי זה לא נשמע טוב בקרב עמיתך למקצוע, אבל אלה עובדות.

הנה המכתב לבית המשפט מהערב:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה