המשא ומתן עם דרור אלמלם פוצץ



המפרק לא הגיע להסכמות עם הרוכש הפוטנציאלי של הקבוצה

דרור אלמלם

המפרק עורך הדין, ליאור דגן, לא הגיע להסכמות עם הרוכש הכי רציני שהיה לו (את דעתי על כך הבעתי בכתבה הקודמת), דרור אלמלם. 

השמות שזרקו אנשים חסרי הבנה מינימלית בכדורגל העלו את שמה של משפחת בוזגלו ובראשם ראש השבט, יעקב בוזגלו, שחקן מעולה בתקופתו ואדם חסר חינוך שלא מביע את דעתו בצורה מנומסת בלשון המעטה, בימינו, אותו רצו להביא לחנך את הפועל אשקלון ומחלקותיה, ילדיה ובינהם מחלקות הנוער. הנושא ירד מהפרק משום שהפועל אשקלון אינה עסק משפחתי. דעתי על המפרק, ליאור דגן, הובאה בפומבי כמה פעמים, אין לו יכולת ניהול אבל הוא עו״ד לכן הוא מפרק. שיא הגיחוך וחוסר האיכפתיות מהקבוצה היה במשחק ההפסד בבית לבני לוד, קבוצת תחתית לכל דבר שהתאוששה באשקלון, כאשר דגן ואדם המנהל מטעמו את הקבוצה,  כלל לא נכחו במשחק ועל זה הם מבקשים כסף ציבורי. 

אני לא רוצה לקנא בזה שיחתום להם על התמיכה העירונית בקבוצה, תחת שרביטו של המפרק הנוכחי, שהדבר היחיד שהוא יכול לתרום לקבוצה זה, ללכת לבית המשפט ולהגיד נכשלתי תרתי משמע והאחריות על הכישלון המקצועי היא על ראשו קודם כל. אל לה לעירייה להעביר כספי ציבור בלי פיקוח על הנעשה בקבוצה בכל קונסטלציה. הכסף הוא כסף ציבורי ובלי פיקוח עליו לאן הוא הולך, אין מצב להעביר להם אפילו שקל אחד. נכון, תקציב הקבוצה אושר כבר והוא לכ נמוך ועומד על 1,800,000 (מיליון ושמונה מאות אלף שקלים) לעונת המשחקים הנוכחית. סכום סביר שאפשר לחיות איתו ולהשאיר את הקבוצה בליגה.

מחר טס הרוכש שלא רכש, דרור אלמלם, את הארץ לטיול פרטי בתאילנד. הסיבות לפיצוץ ברכישה היו שהעירייה או נציגים מטעמה רצו חלק בניהול הקבוצה ועל כך הטיל אלמלם וטו מוחלט. הקבוצה במבוי סתום ולא חושב שזה משרת את המפרק, שלטעמי סיים את ניסיונותיו שבינתיים הביאו רק כישלון לקבוצה. 

דרור אלמלם: ״כל אדם חיובי ולא חשוב מי יציע אותו, מוזמן להגיע לעזור בניהול הקבוצה מוזמן לעשות לטובת העניין. על העניין הזה לא הייתי מפוצץ את המשא ומתן שהיה רק בשלבים הראשונים״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה