הסייף מקור גאווה לאשקלון



הישג אדיר לגרשון בסקין, שזכה במדליית כסף בגמר אליפות אירופה בסייף

יח״צ

בחודש יוני האחרון, חבר סגל נבחרת ישראל בסיוף, גרשון בסקין, תושב אשקלון התחרה יחד עם קבוצתו בגמר אליפות אירופה שנערכה באנטליה, טורקיה. במסגרת התחרות זכתה הקבוצה בהישג של מדליית הכסף בכלי הדקר. בכך, היא הבטיחה מדליה קבוצתית בפעם הראשונה בתולדות הענף בישראל.

בסקין התאמן לקראת התחרות במרץ רב ובסיוע של מאמני מועדון סיוף הפועל עירוני אשקלון והודה להם על פועלם ועזרתם עם ההכנה לקראת התחרות. במסגרת ההכנות לתחרות השתתפה הקבוצה במחנה אימונים עם נבחרת צ׳כיה ואוקראינה בארץ והספיקו להגיע לתחרות לאחר זכייה בשני גביעי עולם. מדובר בהישג היסטורי של ממש עבור מדינת ישראל בענף הסיוף מאחר ומדובר במדליה הקבוצתית הראשונה באליפות אירופה לבוגרים.

הישג זה מצטרף להישג באליפות אירופה, סרביה, כאשר הסייפת האשקלונית, יובל יצחקי (דקר נשים) זכתה במדליית הערד לפני חודשיים בלבד וזאת גם כן במסגרת פעילותה במועדון הסייף של הפועל עירוני אשקלון.

ראש העיר, תומר גלאם: "אני גאה בספורטאים והספורטאיות הצעירים שלנו שנותנים את כל כולם על המגרש ומייצגים את אשקלון בכבוד. אני מודה לגרשון וליובל על הייצוג הנפלא של אשקלון בפרט וישראל ככלל בתחרויות העולמיות ובטוח כי ימשיכו להביא הישגים נהדרים מעיין אלה גם בהמשך דרכם המקצועית. אשקלון עוברת מהפך בתחום הספורט וענפיו השונים ואנו נמשיך להשקיע בדור העתיד ובספורטאיות והספורטאים של אשקלון״.

גרשון בסקין: "אני רוצה להודות לאשתי הנפלאה נטלי בסקין על התמיכה והאמון לאורך שנים גם כשלא היה קל לי. כמו כן, לצוות המאמנים אלכסנדר איבנוב ואנגילו מאצוני שללא ההדרכה וההכנה המצוינת לא היינו מצליחים. כמובן לחברי הנבחרת שלי : יובל פרייליך, עידו הרפר ויונתן כהן שהיו אש על המסלול. לצוות הרפואי של הנבחרת שמלווה אותנו כל הזמן : גל סלע הפיזיותרפיסט ומיכאל וארבואס המעסה ולפסיכולוג של הנבחרת ישי צור. והמון תודות למועדון הפועל אשקלון על התמיכה והנתינה שלהם בי, בכל פעם ופעם. אני גאה מאוד לייצג את ישראל בכלל ואת אשקלון בפרט

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה