הסכם חסות חשוב לכדורסל האשקלוני



חברת הספורט-טק האשקלונית LSports חתמה על הסכם חסות ל-3 שנים עם אליצור איתו אשקלון

יח״צ

 LSPORTS, חברת הספורט-טק הישראלית, מהחברות המובילות בעולםבתחום איסוף  הספורט דאטה, חתמה על הסכם חסות תלת שנתי שיעמודעל למעלה מ- 700,000 ש"ח עם מועדון הכדורסל אליצור "איתו" אשקלון. החיבור בין LSPORTS לאליצור, צפוי להוביל לשיתופיפעולה ייחודיים שיתנו ערך מוסף רב לקבוצה וגאווה לאוהדיה ולתושביהעיר אשקלון.

אתמול נחתם הסכם חסות ראשי עם חברת הספורט-טק האשקלונית LSports ומועדון הכדורסל אליצור איתו אשקלון. הסכם החסות נחתםבמעמד ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, מנכ"ל ומייסד-שותף של חברתLSports דותן לזר, יו"ר המועדון, עו"ד מיקי שרביט, מנכ"ל הקבוצה, פיניביטון ושחקן הקבוצה, עומר בן דוד ורן עובדיה.

הסכם החסות הרשמי של מועדון הכדורסל האשקלוני עם חברת ההיי-טקהבינלאומית LSports, הינו כחלק מתכנית אסטרטגית וארוכת טווח שלהמועדון, עיריית אשקלון וחברת ההיי-טק LSports. כחלק מהסכם החסות, החל מעונת 22/23 שמה של אליצור איתו אשקלון ישונה לאליצורLSports איתו אשקלון, כמו כן, לוגו החברה יתנוסס על גב החולצהובמיתוג נרחב באולמה הביתה של הקבוצה. בנוסף, תשתתף החברהבפעילויות בקהילה יחד עם שחקני המועדון, כולל מהלכים ברשתותשישותפו בנכסים הדיגיטליים של המועדון והחברה.

דותן לזר, מנכ"ל ומייסד-שותף LSports: "אנו שמחים לבשר על חסותרשמית למועדון הכדורסל של אשקלון. חלק מחזון החברה שלנו הוא להיותמעורבים בקהילה ולהשקיע בספורט ובחינוך בעיר שלנו. כולנו תקווהששילוב הצמיחה המואצת שלנו כחברה טכנולוגית מובילה בדרום יחד עםחיזוק הספורט המקומי והיעדים של מועדון הכדורסל יובילו את המועדוןלגבהים חדשים".

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם: "הסכם החסות שנחתם היום יהווה מקורלביטחון וצמיחה לאחד ממועדוני הכדורסל הבולטים של העיר. אין גאה ממנישחברת היי-טק אשקלונית מצליחה בוחרת להשקיע במועדון הכדורסלהמקומי שלנו תוך רצון ותכנית להשקעה והשתלבות בקהילה ובעירהמיוחדת שלנו".

מנכ"ל הקבוצה, פיני ביטון: "אנו שמחים לצרף את LSports למועדוןהנפלא שלנו. יחד איתם נוכל להגשים את היעדים שהצבנו לעצמנו לעתידהקרוב, ראשית עלייה לליגת העל ולאחר מכן גם השתלבות במפעליםאירופאים. יחד עם עיריית אשקלון והעומד בראש, מר תומר גלאםוהספונסרים שלנו כולי תקווה שנצליח לעמוד ביעדים אותם הגדרנו לשניםהבאות".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה