הפועל אשקלון ירדה למקום הראוי לה



אין כאן שמחה לאיד בכלל, יש פה ניהול כושל עם הרבה פוזות של חסרי עמוד שדרה ועוד כמה מיותרים, נערי ליווי לכסף הציבורי. אוהד הקבוצה: ניהול חובבני

יוסי נחום

כל הבלונים הנפוחים שהיו בהפועל אשקלון צריכים להניח מכתב התפטרות, גם אם קוראים למפרק עו״ד ליאור דגן, שבית המשפט הגזים בחשיבותו כשמינה אותו למפרק והוא מתנהג כאילו הקבוצה שלו לנצח. למה? כי הוא מקבל שכר לא נמוך, ממש לא נמוך והבן אדם לא יודע או לא רוצה, לחזור לבית המשפט ולהגיד שהוא נכשל בתפקידו למצוא רוכש לקבוצה.

עיריית אשקלון היא המממנת העיקרית של הקבוצה והשנה העבירה לקבוצה כ 1.8 מיליון שקלים. מה עשו איתם? הביאו שחקנים, רובם בדיחה אפילו לא מצחיקה וזרקו הביתה או אם התמזל מזלם, לספסל את שחקני הבית, העירייה צריכה להיות מעורבת לחלוטין בקביעת הרוכש שיודע להביא כסף מהבית ולא כסף מהעירייה. נכון, הפועל אשקלון ירדה הערב (שני)  רשמית לליגה א׳, אחרי הפסד לנצרת  2:0. לא 9 נקודות מינוס גרמו לכך אחר ניהול שערורייתי ברמה של שכונה,  עם מאמן טוב שכשל לאורך כל הדרך, אולם כל האחריות על המפרק בראש ובראשונה. 

מכאן לעירייה שאמורה לממן את הקבוצה בליגה א׳ (600 אלף שקלים). לא בטוח שדרור אלמלם, ירכוש את הקבוצה מאחר והוא לא מתכוון להביא כסף פרטי ככל הנראה, אלא להשתמש בכספי העירייה לרכוש את הקבוצה. אם זה כך אסור לתומר גלאם לתת את הקבוצה למי שלא מתחייב להביא לפחות אותו סכום שהעירייה תשקיע בקבוצה. דבר שני, רוב השחקנים צריכים להיות שחקני בית . לא יהיו? לא להעביר כסף ואלה תנאי היסוד לרכישת הקבוצה. הקבוצה הופכת להיות בבעלות פרטית ואין שום סיבה לממן אותה מכספי ציבור. עד כמה שידוע עכשיו על הרוכשים הפוטנציאליים  שהם דרור אלמלם ויאיר דה לה סוזה, אביו של רפאל שחקן הפועל אשקלון זה שנתן לקבוצה 200 אלף שקלים ויש מצב שזה יהיה חלק מסכום הרכישה. אתמול נודע שניסו לדחוף את שחקן הקבוצה בעבר, מנשה עלוואה, לרכוש את הקבוצה. עלוואה סירב וטוב שכך. דבר נוסף שיכול להיות, התמחרות בתוך כותלי בית המשפט, אז עשוי להצטרף ״לחגיגה״ הבעלים של הקבוצה בעבר, פרוספר אזגי, שלא פוסל את האפשרות הזו על הסף.

יש בעירייה ושלוחותיה כמה אנשים שדוחפים מקורבים להם לתוך הקבוצה כדי לקבל שכר. החגיגה נגמרת. זו הבטחה.

אוהד הקבוצה, ארמו זוזות כתב פוסט מדוייק:

״הכתובת היתה על הקיר או במקרה שלנו על חומות האיצטדיון כבר כמה שנים,הבעיה העיקרית היא ניהול חובבני,שם זה מתחיל ואת התוצאה ראינו אתמול,עד שלא ימונו אנשי מקצוע נקיים משיקולים אישיים, צוות שבא לתרום ולא לקחת לא יהיה שינוי,הקבוצה תמשיך לטייל בין הליגות ללא שלד שחקני בית,חבורה של שכירי חרב שישדדו את הקופה ויעלמו אחרי כישלון״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה