הפסידו רק 1:0 איזה הישג



לראות ולבכות על שחקני הפועל אשקלון הנרפים. לא מתכוון לשחקני הבית שרק בזכוכית מגדלת של שען חירש היה אפשר להבחין בהם. בושה וחרפה

הפועל אשקלון

תסתכלו בהרכב שמעלה מאמן הפועל אשקלון מוטי איווניר, מול הפועל ראשון לציון. משהו הזוי ובלתי נתפס להביא כמעט 10 שחקנים בגילאים של קבוצת הנוער המקומית כדי שישמשו להם כתחליף. עד כדי כך הנהלת העיר לא מבינה בכדורגל שהיא מגדלת את דור העתיד של בית״ר ירושלים, מ.ס אשדוד ועוד, על חשבונם של שחקני הבית המקומיים. השתגעתם או שמשהו חורק בהיגיון. 

לא יודע מי הלוחש באוזנו של ראש העיר, תומר גלאם, ואני בטוח שיש אחד כזה, אבל אין לו מושג בכדורגל ולא הייתי שם אפילו שקל על הקבוצה הזו שתישאר בליגה, עם 9 נקודות מינוס בעקבות ההליכה לפרוק עם חבורה של עב״מים. הכל נראה לי קומבינה אחת גדולה, אבל לא יכול להצביע על אינטרסנט כזה או אחר לטובת שחקני החוץ שהובאו לקבוצה. לא צריך 10 שחקנים בגיל הנוער, אולי שניים שלושה לא בטוח. אבל שוב לחשוב מה עומד מאחורי ההחלטות לשבץ 8 שחקני חוץ ו-3 שחקני בית בהרכב הראשון, צריך לתת הסבר למה לתת למפרק 1.8 מיליון, כך מלחשים יודעי דבר, שקלים מכספי הציבור. הנה הטעויות חוזרות ובמקום לבנות את שחקני הבית, מצליחים סוכנים ממולחים לדחוף לאשקלון שחקנים ששווים שקל וחצי מקסימום ולדחוק את שחקני הבית. 

רציתי לראיין את המפרק ואפילו קבענו פגישה לצורך כך, לא רק שהוא לא ענה לטלפון אלא גם התעלם מהודעות ששלחתי לו, כנראה הכי טוב בשבילו זה לשתוק. קיבלת דמי שתיקה וזו הכתבה הלא מפרגנת מולך. ביקשתי לראיין גם את מוטי איווניר בקשר ללידיון הזרים (שחקני רכש בגיל נוער) , גם ממנו לא קיבלתי תגובה. 

עכשיו אלה שבאים בשערי האיצטדיון יחליטו אם לקבוצה הזו הם פיללו, או שהם מעדיפים את שחקני הבית שיתחשלו על הדשא ולא להכשיר שחקנים מחוץ לאשקלון. 

אדוני ראש העיר, תומר גלאם, אתה ממשיך בשרשרת טעויות של קודמך. הפועל אשקלון היא קבוצה שחייבת להיות בנויה משחקני בית ולא משחקנים אחרים מחוץ לעיר. אתה היחיד שיכול גם להכתיב למפרק את הדרישות שלך כי אתה מפרנס אותו. אתה לא חייב לתת לו כלום, אם הוא עובד איך שהוא רוצה ולא איך שאתה רוצה. זה תמרור אזהרה, משום שאם הקבוצה תיכשל לא יבואו למפרק אלא אליך, מדום שהוא לא ישאר יותר מארבעה חמישה חודשים וילך לבית משפט שימכור את הקבוצה. אתה תשאר עם הגרעון שהוא יצור לך ולך תתן עכשיו עוד מיליון שקלים למי שיקנה את הקבוצה. עדיף לעצור כבר עכשיו את הגלגל שיצא לדרך עם פנצ׳ר הגלגל הקדמי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה