התאבדות קולקטיבית



הלילה הפועל אשקלון שמה לעצמה חבל על הצוואר ומישהו בעט בסוס שעליו היא ישבה. תומר גלאם, הכסף אצלך לא לשעשועים וניסיונות אלא לקדם את השחקנים האשקלונים

יוסי נחום

הלילה צריך המאמן של הפועל אשקלון, מוטי איווניר, להיפרד מהקבוצה אחרי שהקבוצה חרצה את גורלה במו רגליה והפסידה להפועל עפולה 5:4. תוצאה חלומית שמשאירה לעפולה סיכויים להתחלף עם בני לוד שגם היא הפסידה הערב, במקום שמוביל למבחנים.

דרור אלמלם, שרכש את הקבוצה צריך בראש ובראשונה להתפטר מהשכונה שהייתה בקבוצה השנה, כולל האשקלונים שמקבלים שכר והתועלת שלהם היא אישית, בדמות משכורת על חשבון הציבור האשקלוני. למה? ככה עובדים בשכונה. כל בעל תפקיד הפך להיות אישיות רחבת אופקים בכדורגל. הכל מתחיל בניהול הכושל של המפרק הגאון, ליאור דגן, המנהל של הקבוצה שהובא על ידו וכלה בכל בעל תפקיד שאין לו מושג מה הוא עושה בקבוצה.. 

אדוני ראש העיר, תומר גלאם, זה הזמן שלך לקחת את המושכות בנושא הכלכלי, למרות שאני מאמין בדרור אלמלם כאיש מקצוע, אבל לא מאמין בנלווים האינטרסנטים שצריך לתת להם תפקיד, בגלל שמישהו דואג להם שיהיו בעניינים, גם אם התפקיד שלהם בליגה הלאומית לא מצריך אותם, אבל יאללה נעשה שכונה עד הסוף. תומר גלאם, התקציב להפועל אשקלון בליגה א׳ כבר ידוע, 300 אלף שקלים ועם זה אדוני אפשר לבנות קבוצה שמבוססת רובה על ידי שחקנים אשקלונים, לא יהיו, לא יהיה כסף לקבוצה. מתמטיקה פשוטה שלא צריך להרחיב עליה את הדיבור לאלה המתיימרים לנהל את הקבוצה בשנה הבאה בליגה א. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה