ושוב הטעויות חוזרות בהפועל אשקלון



לא יודע אם המפרק עו״ד ליאור דגן )בתמונה), הביא ערימות של כסף לבזבוז. ההחתמות האחרונות חסרות תועלת לאשקלון. שחקנים כמו אלה שהוחתמו יש לנו בערימות

ליאור דגן

שלום לך עורך הדין, ליאור דגן שלום לך המנהל מטעמו את קבוצת הפועל אשקלון, רובי רגב ושלום גם לך המאמן, מוטי איווניר. רוצה להזכיר לכם שאתם כאן לא כדי ליצור לנו ליגיון של זרים. להזכיר לכם שאף איד מכם לא מכיר את הנוער של הפועל אשקלון ואם גם השנה נראה בהרכב מעל שלושה שחקנים שאינם מקומיים אזי נכשלתם ואולי ההוראות לא היו ברורות. ראש העיר מזרים לכם כסף לא כדי ליבא לכאן שחקנים שיש כאן מספיק וגם איתם הקבוצה תישאר בליגה. אין ולא צריכה להיות חכם מחוייבות כלפי אף סוכן או קבוצה שמנסים לדחוף לכם כאן כל מי שיודע לעשות דריבל. 

אין לי שמץ של מושג מה הבטיח ראש העיר, תומר גלאם למפרק כאשר השניים נפגשו, אבל אין לי ספק שהוא היתנה את שילובם של שחקני הבית במרכז ולא במספרים של שניים שלושה אלא ההיפך, הרוב יהיו מאשקלון. מה שקורה בשבוע האחרון הוא בושה לאינטיליגציה, ששוב נחזה בפאדיחות של אלה שניהלו את הקבוצה בחמש השנים האחרונות. לעצור את זה עכשיו כי אתם פוגעים באותם שחקנים שיש לאשקלון במחלקות הנוער והנערים. אם אני לא טועה כבר הוחתמו 5 שחקנים מחוץ לאשקלון וזה שהיו בבית״ר ירושלים או באשדוד או בכל קבוצה אחרת, לא אומר שהם נבחרו על בסיס מקצועי, ההיפך, הכל על בסיס ידע של מישהו שרוצה לקדם את השחקנים שלו. להישאר בליגה הלאומית, וזו המטרה,  אפשר לעשות את זה עם רוב מוחלט של שחקני הבית ולא עם עב״מים שהרזומה שלהם תאורטי. לתשומת ליבך אדוני ראש העיר. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה