חזרו לאופציית בוזגלו האם זה יעמוד במבחן



מנהלת החברה העירונית חתנו״ס, רונית מצליח, מנהלת את המשא ומתן עם רוכשים פוטנציאלים לקבוצת הפועל אשקלון. האם יגמר הסיוט או רק יתחיל

אתר הקבוצה

מפרק קבוצת הפועל אשקלון עו״ד, ליאור דגן, נכשל עד כה במציאת רוכש לקבוצת הפועל אשקלון. שמות לא חסרים ובשאלה היא,  מה הוא עושה באלה שיש להם פוטנציאל להביא בשורות לכדורגל האשקלוני שנמצא נכון לעכשיו במצב אנוש.

השכוע נודע שמנהלת החברה העירונית, רונית מצליח, מנהלת משא ומתן בשם העירייה, עם יעקב בוזגלו אבי המשפחה הצעקני והלא מנומס בלשון המעטה, לרכוש את הקבוצה, סליחה, לקבל את הקבוצה ללא תמורה אישית, כרצונו, ולהשתמש בכספי הציבור והטוטו כדי לנהל את הקבוצה ומכאן נובעות השאלות והתמיהה למי יש את האומץ לתת לו את המפתחות להשתמש בכספי הציבור האשקליני לצורך סיפוקים עצמיים, כאשר אין לו מושג איך מנהלים קבוצת כדורגל. האמת, מאחר והמפרק האחראי אמור לתת תשובות ועד עכשיו הוא מסרב לענות ואף לא מעדכן את והאוהדים לפחות, במה שקורה, זה נשמע מטריד מה יש לו ולאנשיו להסתיר, הרי בסופו של דבר העירייה אמורה לתקצב את המועדון בפכ - 1,800,000 רק לבוגרים והכסף הוא ציבורי, אז בא מר בוזגלו ואומר אני אשתמש בכספי העירייה וההתאחדות והטוטו והספונסרים, אם יש כאלה, ותנו לי לעבוד. וואלה?. בינתיים המפרק מתפרנס לא רע מהכדורגל למרות שאינו מגיע כמעט למשחקים, המנהל מטעמו פעם בא ופעם לא. בינתיים מוציא הדובר, יש כזה בקבוצה כושלת, הודעה על עוד שחקן שמגיע למועדון עם רזומה של נבחרת ישראל לפחות והמושיע. זו הודעת  המועדון ״ הפועל אשקלון, צירפה הבוקר לשורותיה את נירן רוטשטיין. 

רוטשטיין (26), מגן שמאלי, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה, מגיע להפועל אשקלון לאחר שפתח את העונה בליגת העל, במדי הפועל כפר סבא״. הבנתם? הוא פתח את העונה בקבוצת הפאר והמועמדת לאליפות הפועל כפר סבא. לא אם שיחק בכלל או כמה שערים הוא מנע בגופו כמגן שמאלי. סתם שתדעו שם  בקבוצה מאשקלון, 

רוטשטיין, שחקן ששיחק פעמיים בגביע הטוטו פעם נכנס בדקה ה-67 בליגה מול הפועל חדרה ופעם בגביע המדינה מול מ.ס כפר קאסם והפסיד 1:0. עם רזומה כזה אין פלא שמנהלים את הקבוצה עוברי אורח או אנשים שעושים טובה. ליגת העל עאלק. אבל כך הם מראים שהם עובדים, עובדים על כולם בעיניים.

רונית מצליח: ״אני מנהלת את המשאים ומתנים מטעם הקבוצה״. בסדר, הבנתם על מי להפיל את תיק הכישלון?.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה