ימתינו שבועיים לפסיקת בית המשפט



שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, יעקב פרסקי, החליט לתת שבועיים לצדדים להביא אליו את ההתמחרות וחייב את המפרק לקיים אסיפת נושים

אשקלונט

שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, יעקב פרסקי, החליט לתת למפרק הקבוצה, ליאור דגן, להגיע אליו בעוד שבועיים אחרי אסיפת נושים שיקיים בשבוע הבא. השופט פרסקי אמר בהחלטתו שהדיון בתוצאות האסיפה של הנושים יובאו בפניו ביום 21/9/20. כל מי שירצה להתייחס לדוח המפרק יגיש את עמדתו בכתב. 
הנה חלק גדול מה תמלול בבית המשפט:

החל הדיון בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, בנושא מכירת  הפועל אשקלון בפני השופט יעקב פרסקי.

השופט נוטה לטובת דרור אלמלם, המפרק נוטה לדחות ולכנס אסיפת נושים. יש יתרון למעורבות של החברה העירוניתלטובת דרור אלמלם, גם מבחינת הצעת המחיר שנתן.

המע. הימותה תצא מפרוק, המפרק יהיה אחראי למימוש ההסדר. ההערות של רשם העמותות ישארו. ממ שרוכש אתהקבוצהזו סוג של תרומה לעמותה. יקבע דיון לעוד שבוע שבועיים שבהם האסיפה תבחר את העמותה ויביאו לטובתבית המשפט. הפעילות בקבוצה חייבת להימשך ולדעתי זה יעבור את רשם העמותות״.

השופט פרסקי ממשיך: עד שבועיים נקיים דיון נוסף אפילו בזום. נשמע את הצדדים, יאיר ודרור

ההצעה של יאיר לא עברה את בית המשפט ודרור הציע יותר ממנו.

ליאור דגן: פנה אליי המאמן מוטי איוניר בבקשה לחיזוק, העירייה לא הסכימה לעזור. בא יאיר והציע לעזור אז חשבנושזה טוב כדי שחא נרד לליגה א׳. אמרתי לו שאם יש לו אופציה לקנות אז חשבתי שזה בסדר. גם עם דרור היה סיכום. יאיר בא ועזר ושם כסף וחיזקהו את הקבוצה, מה שלא קרה הוא שם 160 אלף שח. בסופו של דבר הקבוצה ירדה. אםמר דנאל יאיר לא יזכה ואלמלם יזכה אז אבקש לאשר להחזיר לו את הכסף״.

השופט פרסקי: אם אלמלם יזכה אז למר דנאל יוחזר לו הכסף.

עורך דינו של יאיר דנאל, ניסים:  יאיר העביר לקבוצה 275 אלף שקלים בסך הכל העביר לקבוצה ויעביר את המשךהכספים שבך הכל זה 665 אלף שקלים וזה יותר מדרור.

יאיר תרם גם לעמותה 20 אלף שח. יש כשל של ניהול ובתום לב.

השופט: הדברים ברורים הכסף  שהעביר לקבוצה יושב לו. ההסכם כפוף לאישור בית משפט.

עורך דינו של דרור אלמלם: הדברים שאמר עו״ד ניסים לא רלוונטים. המפרק כתב שההצעה של דרור גבוהה יותר. דרור היה מנכל הפועל אשקלון ויודע איך לנהל קבוצת כדורגל. ההצעה של דרור הייתה זהירה והוא ידע מראש למה הואנכנס. דרור מקובל על החברה העירונית.

בא כח החברה העירונית:״, עו״ד ברק עופר: הבעלות על הקבוצה ויש לנו זכויות ניהול בקבוצה למרות הודעת המפרקשאין להם. שולמו חמישה מיליון שקלים עבור זכויות הניהול (פרוספר אזגי).

השופט:  הנטיה שחכם היא לטובת דרור אלמלם ואי אפשר  להתעלם מזה.

ברק עופר: המשקל פה של השאלה הכספית קיים אבל לא רק זה. העניין המקצועי הרבה יותר חשוב. רוב המימון באמעיריית אשקלון.  אם היו משאירים בתמונה לחברה העירונית היה מצבה יותר טוב. היו ניסיונות מצד החברה הכלכליתלתהות על קנקנו של יאיר אבל הוא והמפרק לא התייחסו לדברים.

המפרק: הצעת דנאל טובה משל אלמלם שלא מציע משהו ודאי אם תעפיל בעונה הקרובה.   

השופט פרסקי: אני מקווה שתוך זמן קצר יהיה מתווה. החלטת בית המשפט תהיה שבועיים מהיום.

יאיר: פוסלים אותנו מבלי לתת לנו לדבר בכלל.

ההתאחדות: הקבוצה עלולה לרדת לליגה ג׳ אם לא תרשם בדחיפות.

נציג הכונס הרשמי: שיתוף הפעולה בין מפרק העמותה לחברה העירונית הוא הכרחי.  מה שמעניין את העמותהוהחברה העירונית להפעיל את הכדורגל באשקלון. ההצעה של דרור לא מגובה בבטחונות. ההצעות צריכות להתחרותבכפוף לביטחונות.  צריך להוציא הצעה ברורה לנושים.

נציגת רשם העמותות: מצטרפים לעמדת הכונס הרשמי.

המפרק: מבקש להשאיר את הקבוצה וגיבוי כספי יגובה על ידי  החברה העירונית או הרוכשים עצמם.

השופט: במצב זה היה דיון דינמי במסגרתו התגבשה הבנה לכנס אסיפות נושים.

2 ההצעות של הרוכשים. יקבע מועד יעד לדיון ותוצאות האסיפה יהיו ב-  23/9 לשעה 13:45.

המפרק יזמן את כל הנושים לאסיפה בכל אמצעי שהוא עד ליום 21/9  לפני הכינוס בבית המשפט וזאת על מנתלהתייחס לדוח המפרק שיגיש עמדתו בכתב להשלמת טענותיו בדיון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה