יצחקי החל את קורס הפרו דרך הזום



אגף ההדרכה של ההתאחדות לכדורגל השיק היום את קורס הפרו. לנוכח משבר הקורונה נדחתה פתיחת הקורס עד כה, ובשלב הזה הוא יועבר במתכונת של מפגשי זום מחייבים עד שתתאפשר נוכחות פיזית

ברק יצחקי במרכז

ברק יצחקי משתתף בקורס הפרו של ההתאחדות לכדורגל, מה שיאפשר לו בסיום לאמן קבוצות בליגת העל. את ההרצאה היום העביר המנהל הטכני של ההתאחדות ווילי רוטנשטיינר ובתחילתה נשאו דברים בפני החניכים והחניכות מנכ"ל ההתאחדות רתם קמר ויו"ר הוועדה המקצועית, חבר ההנהלה שינו זוארץ. המפגש השני מתוכנן להיערך ביום ראשון הקרוב.

המנהל הטכני של ההתאחדות, ווילי רוטנשטיינר: "זאת הפעם הראשונה בה אני מעביר קורס פרו באמצעות הזום ואין ספק שזה מאתגר - עבורי, ודאי גם עבור המשתתפים. ניצלנו את המפגש הראשון בעיקר כדי להסביר על הקורס ועל מערכי השיעורים העתידיים ולשמחתי האווירה היתה מצוינת. אני נרגש ומחויב לחנך דור חדש של מאמנים בכירים עבור הכדורגל הישראלי והבינלאומי".

רתם קמר, מנכ"ל ההתאחדות: "דווקא בימים המאתגרים האלה אנחנו רואים חשיבות עצומה בפיתוח ובקידום תחום האימון. עיכבנו את פתיחת הקורס כדי להיערך ללימודים במתכונת שונה ומתבקשת ואני סמוך ובטוח כי צוות ההדרכה בראשות ווילי רוטנשטיינר ישכיל להפיק את המרב בסיטואציה האמורה כדי להבטיח עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר להם אנו מחויבים. זאת חוויה חדשה עבור כולנו, וחשוב שנדע להפיק ממנה את הטוב ביותר. זה בהחלט אפשרי. אגף ההדרכה, באמצעות הצוותים המקצועיים, מעביר בימים אלה מגוון פעילויות באמצעות אפליקציית הזום לשחקנים ולשחקניות בגילים שונים כחלק מהחובה המקצועית שלנו ומתוך מחשבה עתידית לקראת החזרה לפעילות".

שינו זוארץ: "הפורמט השתנה, אבל המטרה היתה ונותרה אחת – להעמיד את הקורס הטוב והמאתגר ביותר, קורס שיבטיח הכשרה מיטבית למי שאני בטוח כי יובילו את הכדורגל שלנו בשנים הקרובות. אנחנו מייחסים חשיבות עצומה לכלל קורסי האימון המועברים על ידי ההתאחדות, ודאי לקורס היוקרתי ביותר. הכשרת המאמנים ועבודתם היא אחד הבסיסים המשמעותיים ביותר להבטחת קידום ופיתוח הענף. השאיפה וההכרח ללמוד, להתפתח ולהשתכלל, חייבים להתקיים בכל זמן וללא קשר לנסיבות. הדבר היחיד שמשתנה הוא האופן בו זה נעשה".

צילום: ההתאחדות לכדורגל 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה