"כל כסף שיכנס לקבוצה יושקע בקבוצה"



הכירו את הרוכשים החדשים של הפועל אשקלון ומטרותיהם בקבוצה. אם זה נשמע לכם חיובי מידי, אז כנראה שלא סיפרו לכם כלום על המתמודדים מולם, שנעזרו (טעות חמורה) בכל מיני מקורבים. מבחינת הפועל אשקלון הסתיים בטוב ואפילו טוב מאוד

שניר נפתלי הוא שותפו של יאיר דנאל דה סוזה והם הבלע עחדשים של הפועל אשקלון. בראיון ראש לאתר "אשקלונט" אומר שניר דברים חשובים מאוד על עצם רכישת הקבוצה ועל הרשות המקומית.

יאיר דה סוזה

ש. ספר לנו עליך ועל יאיר הרוכשים החדשים של הקבוצה?

. יש לנו מגוון עסקים התחום הבניה והנדל"ן. נוצרה הזדמנות להיותחלק מהפועל אשקלון ואני שמח שקיבלו את ההצעה שלנו שהייתה מאוד נדיבה (900 אלף ש"ח י.פ) שהכל לטובת הקבוצה ו8מקווים שיהיה לנו עתיד מאוד טוב ביחד.

ש. לקחת הימור כשקניתם את הקבוצה או עשיתם מחקר עליה?

אנחנו  מטבענו אנשים מאוד יסודיים, המילה הימור לא נמצאת אצלנו בלקסיקון. בדקנו את הדברים לעומק במשך כל התקופה העדפנו לא לדבר אלא לעשות והעשיה שלנו הייתה בעיקר בהכרות מעמיקה עם הקבוצה ואת הסיבות שהובילו את הקבוצה לבעייה משפטית ואת העמותה מהמקום הזה החלטנו שנביא משהו חדש מרענן ונקי לתוך הקבוצה.

ש. היה נראה שאתם מוכנים לרכוש את הפועל אשקלון בכל סכום וגם אתמול בבית המשפט הגדלתם את הסכום?

הגדלנו את ההצעה ובמהלך הדיום בבית המשפט פסק השופט שנכנס עם המפרק לסוג של התמחרות והגשנו הצעה שהייתה טובה יותר מהמציע השני (אלמלם י.פ), מה גם שהצעתינו הראשונה הייתה טובה יותר מהמציע השני ואנחנו עושים דברים בצורה מחושבת ולדעתינו זה היה נכון.

ש. איך היחסים שלכם עם הרשות המקומית למרות ששותפך, יאיר אמר שהוא לא צריך את הכסף של העירייה?

קודם כל אנחנו כבר שמנו כספים כדי להיות במקום שאנחנו נמצאים בו היום. אנחנו אחרי  ההליך המשפטי שזה כבר לא משנה מה הייתה עמדת הצדדים לפני הדברים שנאמרו. היום אנחנו התחלנו לנהל שיחות עם גורמים בעיריית אשקלון (מעניין מי זה י.פ) וגורמים בחברה העירונית. אני חושב שכשיכירו אותנו יותר יבינו שאהקבוצה והעיר זכו. אנחנו מקבלים פידבקים מהעירייה שהם רוצים לעובד יחד איתנו בשיתוף פעולה מלא ובצורה שקופה ונקייה. אנחנו באנו לאשקלון לתת ולא באנו לקחת מאשקלון דבר. אני חושב שכל מי שירצה לתת יהיה חלק מהקבוצה. המוטו שלנו הוא לתת לעיר, לתת לקבוצה ולתת לחברה. קבוצת כדורגל טובה היא חלק מתרבות של עיר. אחד ועוד אחד אצלנו יהיה  שלוש לא שתיים.

שניר נפתלי

ש. מי בחברה העירונית דיבר איתכם ועל מה?

הייתה לנו שיחת הכרות מחוץ לחדר הדיונים עם מנכ"לית החברה העירונית רונית מצליח איתה דיברנו.

ש. והיא אמרה לכם שהכל יהיה בסדר והיחס אליכם יהיה כמו לדרור אלמלם?

אני חושב שהשופט הבהיר את זה בצורה חד משמעית בדיון, שלא ניתן להתנות תמיכה בקבוצה ירונית בזהות פרסונלית של הבעלים שלה. אני חושב שבשפט הזה שנאמר בדיון הוא בעצם תימצת את הכל. אין סיבה שתהיה התנגדות לעבוד איתנו אנחנו נמצאים פה לטובת הקבוצה ולטובת העיר אז אני מאמין שגם הגורמים בעירייה רוצים את טובת הקבוצה. היו ציטוטים של גורמים בעירייה שהם נותנים לאלמלם סכום כסף ולנו לא יתנו. השופט אמר בדיון תבואו אליי בחזרה.אבל אנחנו כבר אחרי זה.

ש. מה בעצם המטרות העיקרייות שלכם בהפועל אשקלון, נשאר לכם סגל דליל?

אנחנו יודעים שהעונה יהיה מרוץ חימוש בליגה א' דרום. אנחנו  עובדים כבר חודשים ארוכים מתחת לפני השטח בעניין המקצועי עם מספר גורמים. אני מאמין שבתקופה הקרובה יהיו בשורות טובות, אנחנו פחות מדברים ויותר עושים מאמין שנעמיד קבוצה טובה שתייצב את הקבוצה. השפיות צריכה לחזור לקבוצ  ולמקום שהיא ראויה לו, אנחנו לא מחפשים בינוניות.

ש. יש כבר שמות למאמן הקבוצה שזה הדבר הכי חשוב?

כל העניינים המקצועיים כבר אמרתי שאנחנו עובדים מתחת לפני השטח תקופה ארוכה. אנחנו נפרסם את הדברים של המינויים וההחתמות אחרי יום הכיפורים. מאמין  שהדברים יסגרו ברמה החוזית בצורה הרמטית ואז נוכל לפרסם את השמות של המאמן ושאר הצוות והשחקנים?

ש. אתם תשבו עם האנשים שמעורבים בספורט?

אנחנו נשב עם האחראי על הספורט סגן ראש העיר, דורון נקשרי ועם העירייה שכל שקל שהיא תשים יהיה לטובת הקבוצה ולא לטובתינו האישית. אנחנו לא רוצים לקחת שקל לעצצמנו.  אנחנו מבינים בכדורגל ואפשר להביא שחקנים טובים גם בדקה התשעים ומליגות גבוהות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה