מקום אחרון: יאללה ליאור דגן שחרר ולך מכאן



המפרק של הפועל אשקלון מעדיף כמה שיותר חודשים כאן, משכורת לפחות הוא מוציא כאן גם למנהל מטעמו. תגובה? לא צריך. אגב 2:0 הפסידה אתמול הפועל אשקלון למכבי פתח תקווה

אשקלונט

אחרי ניצחון אחד ותוצאת תיקו, התחילו באשקלון לחלום (תמיד אפשר) על השארות בליגה עד ההפסד אתמול למכבי פ״ת. אבל החלומות השפיעו גם עם אוהדי הקבוצה שלא מפסיקים להיות מנהלי חשבונות של ״מה יהיה אם״. 

ההתנהלות של אשקלון השנה שערורייתית ועוד עם מפרק שהוא הכל יכול, אולם ככל הנראה בראייה הכללית בכדורגל הוא לוקה בחסר. יכול להיות שהמנהל מטעמו, רובי, איש נעים הליכות ויפה מראה, מכאן ועד ניהול הקבוצה,כנראה המרחק גדול מאוד ועובדה ששום זעזוע לא קרה בקבוצה והנפילה רק הייתה יותר גדולה.

אתמול אשקלון ירדה למקום האחרון בליגה הלאומית וכל מי שנגוע במערכת אשם במצב הזה. לא יכול להיות שהביאו לפני שבועיים 8 שחקני רכש והתוצאות של ניצחון תיקו והפסד יחשבו להישג. אשקלון תלויה רק בקבוצות האחרות ואפילו לא בעצמה, לכן האופציות צומצמו למינימום אופטימיות. 

אצבע מאשימה גדולה מופנית למי שנמצא בראש המערכת שלא רק שמונה כמפרק אלא גם עשה זאת בצורה מושלמת עד עכשיו, הוא פירק את הקבוצה לרסיסים. 

עד עכשיו התנהל דגן כמו אחד שהוא גם הבעלים ושכח שמונה מטעם בית המשפט למצוא רוכש לקבוצה ונכשל. גם המגעים עם דרור אלמלם, לא מוצו עדיין ואם אלמלם הוא הברירה האחרונה אז תן לו את הקבוצה ותטוס לנו מהעיניים מר דגן. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה