נמנעה מבוכה מראש העיר



המפרק של הפועל אשקלון, ליאור דגן, צידד ביאיר דנאל, יותר מאשר בדרור אלמלם שלא היה יציב בהחלטתו גם יום אחד לפני החלטת בית המשפט. המפרק צדק ויאיר מציג את שותפו לעסקה, שניר נפתלי, איתו נעלה ראיון בקרוב

יאיר דנאל דה סוזה, הוא הבעלים החדש של הפועל אשקלון, יחד עם שותפו, שניר נפתלי שעד היום היה בחזקת נעלם,  המתחרה מולם היה דרור אלמלם, שחקן הקבוצה בעבר ומנכ״ל הקבוצה בתקופת ראש העיר איתמר שמעוני. אלמלם צירף אליו כצוות ניהולי ומקצועי את תומכיו של איתמר שמעוני, בבחירות האחרונות. הדבר הטריד את ראש העיר, תומר גלאם, אולם הוא לא התערב ישירות במהלך התמיכה באלמלם. לפרונט נשלחה רונית מצליח, מנכ״ילית החברה העירונית. מה לה ולקבוצה הבוגרת? גם הנוער הנערים וקבוצות הילדים היו כישלון בתקופתה ולא עשו דברים מעוררי השראה, העיקר שהביאה א שמוליק חנין. רונית מצליח, היא פוליטיקאית יותר מאשר מנכ״לית ושומרת על מקום עבודתה שנראה קצת גדול למידותיה. היא העידה בבית המשפט והודיעה לבית המשפט שהעירייה תומכת באלמלם. למה? ככה. אולי יאיר דנאל לא מספיק יפה? וברצינות שיקולי העירייה היו מוטעים וגם ראש העיר חשש מהמהלך ובצדק, לך תשים אנשים שהשקפותיהם הפוליטיות אינם תואמים את השקפותיו של ראש העיר ועוד של יריבו הגדול איתמר שמעוני, שממתין לגזר דינו ב -3/11 בבית המשפט המחוזי בתל אביב. 

התעקשותו של יאיר דנאל על הקבוצה נשארה בגדר תעלומה, אולם הוא אמר דברים מאוד חשובים וגם שם כסף גדול על קבוצה בליגה א׳, שעתידה בכלל לא ברור והעונה לא תפתח על פי הנתאחדות לכדורגל, לכל קבוצות הליגה. דנאל שם כ-900 אלף שקלים במכירה ובכך סיים דרור אלמלם את דרכו הפוליטית -ספורטיבית בהפועל אשקלון בקול ענות חלושה. עכשיו מנסים כל מיני מקורבים ללקק לבוסים החדשים שיכניסו כמה מאנשיהם לקבוצה. מוזר? ממש לא אם הוא משלם שכר. מעורבים בסלט הזה בכירים בעירייה ובשלוחותיה בחברות העירוניות. למעשה החברה העירונית איבדה את קבוצות הנוער ובית הספר לכדורגל שכן הם היו מחלבת כספים מההורים הכל עכשיו יהיה אצל דנאל דה סוזה ושותפו שניר נפתלי (ראיון איתו יעלה היום).

השמות שנזרקים לעברו הם עסקנים בכדורגל המקומי (סדר לי אסדר לך) המוטו שלהם הוא לדפוק את המערכת והם בכירים בעירייה ומאוד בכירים בחברות החיצוניות.  די אם נזכיר שהגברת מצליח כבר בבית המשפט ניהלה שיחות עם הרוכשים החדשים. אנחנו נהיה שומרי הסף לבדוק מה היא רוצה מהם והיא לא אחראית עליהם. לרוכשים יש כתובת אחת בלבד, ראש העיר תומר גלאם וסגנו דורון נקשרי. כל השאר הם בזבוז זמן יקר ולא מועילים באמת לכדורגל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה