פוצצה פגישה בין ראש העיר לאוהדי הפועל אשקלון



אתמול בערב נפגש תומר גלאם, עם קבוצה של אוהדי הקבוצה ואי ההסכמות הובילו לכך שהפגישה הופסקה על ידי גלאם. האוהדים שאלו: מה עושה פה עמוס לוזון? ראש העיר: אתה לא שואל יותר שאלות ולא רק זה

יחצ

ראש העיר, תומר גלאם ועוזרו, מרקו סויסה והדוברת, דנה גרינבלט, נפגשו אתמול בערב עם קבוצה של אוהדי הפועל אשקלון, כדי לדעת לאן ראש העיר מוביל אותה. 

לטענת האוהדים, ראש העיר הגיע עצבני לפגישה והתייחס אליהם בזלזול ״לגלאם אין דרך ברורה. הוא לא רוצה את הקבוצה״ אמרו האוהדים.

 עוד נשאל ראש העיר: מה עושה פה עמוס לוזון?

וראש העיר ענה: אתה לא תשאל יותר שאלות.

ואז נשאל ראש העיר לגבי הפעילים הפוליטים שלו שיכנסו לעמותה. גלאם העדיף לפוצץ את הישיבה ולא לענות לאוהדים. 

״הוא חסר ביטחון והיועצים שלו עושים לו רע מאוד עם העצות שנותנים לו.  ככה הוא יוליך אותנו לאבדון, אין דרך ואין שום דבר שמצביעים על כך כדי שנהיה אופטימיים״ הם אומרים  ״הוא סירב לענות על שאלות קשות שהופנו אליו ועדיף לו להקשיב יותר למי שמבין וכדורגל ולא לאלה לידו שיביאו אותו ואת הקבוצה לאבדון״. 

מהעירייה נמסר בתגובה: אמש נועד ראש העיר עם מספר אוהדי הפועל אשקלון, במטרה לתת להם סקירה אודות הנעשה בקבוצה. לצערנו, האוהדים התנהלו בצורה לא ראויה ולא מכבדת ולכן סיים ראש העיר את הפגישה מוקדם מהצפוי. נדגיש כי לאחר מכן התנצלו חלק מהאוהדים על התנהלותם ואף הודו לראש העיר על עשייתו למען הקבוצה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה