שימוע מנהלי למני יאסו ולעמותה



העירייה: בעקבות הפרת נהלים והתנהלות אלימה שימוע לעמותת הכדורגל של מכבי אשקלון. מני יאסו סירב להגיב

אשקלונט

ביום ראשון הקרוב תערוך העירייה, באמצעות מנכ״ל העירייה והיועץ המשפטי לעירייה, שימוע מינהלי לעמותת הכדורגל של מכבי אשקלון.

המהלך האחרון מגיע לאחר שורה של אירועים, שכללו בין היתר, אלימות מילולית ופיזית מצדו של מנהל הקבוצה, מני יאסו, והפרה מתמשכת של נהלים והנחיות, עליהם חתום מנהל הקבוצה. כל אלו למרות ניסיונות מתמשכים מצד העירייה לבוא לקראת יאסו, כולל תמיכה וסיוע בהיקפים חסרי תקדים, הקצאת משרד הכולל מקום לקיום ישיבות, מחסן ציוד ועוד, זאת לטובת הילדים בראש ובראשונה.

שיאם של האירועים היום (שישי) לאחר שיאסו פרץ למגרש המשחקים המרכזי לאחר שנתבקש לא לעשות כן מאחר והמגרש אינו בשימוש בעקבות פיצוץ מים. יאסו הופנה לשימוש בשני המגרשים המשניים אך כאמור, בחר לנקוט, שוב, בדרך אלימה ולהתעלם מהגורמים המקצועיים ששהו במקום.

נוסיף כי במסגרת נוהל עליו חתום, כאמור, יאסו, עליו להגיש מידי יום ראשון את שיבוצי המשחקים לטובת שריון מגרשים. עד אתמול (חמישי) הוא טרם עשה זאת ורק לאחר פניה יזומה מצד העירייה, לפנים משורת הדין, הוא שלח את השיבוצים הנדרשים.

חשוב להדגיש כי העירייה, כחלק ממדיניות ראש העיר הרואה חשיבות גדולה בעידוד החינוך הספורטיבי בקרב ילדי העיר, תעשה הכל עצהריים טובים
מני יאסו סירב להגיב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה