אפשר למלא את היציעים



טוב, אז אל תרימו גבה, אומנם לא ראיתי את המשחק, אבל אהבתי את תגובתו של המאמן יובל נעים, שהעביר את הקרדיט לשחקנים. לנצח 3:0 בחוץ, את רעננה זה לא דבר שאפשר לדלג עליו בקלות

 תוצאה של 1:0 היו קונים באשקלון כבר ביום שישי. תוצאת המשחק 3:0 מצביעה על משהו מתמשך בקבוצה. לא הרבה טכניקה אבל הרבה רוח לחימה, שהביאה את הניצחון הפנטסטי הזה על יריבה מהתחתית. אשקלון צריכה לחשוב במושגים של תחתית הרבה לפני שהיא חושבת על צמרת ופלייאוף עליון. היריבות שלה הן הקבוצות המסורתיות לתחתית כולל מכבי נתניה, אשדוד, עכו, רעננה , פ״ת וסכנין. כל השאר אלה קבוצות לאימון וגם אם מפסידים נגדם זה לא סוף העולם, בטח לא בשלבים האלה. ביום ראשון הבא יגיע לכאן ברק יצחקי ומכבי תל אביב, קבוצה של 100 מיליון שקלים מול קבוצה של שקל וחצי. מחירי הכרטיסים שכבר נמצאים בקפה רוז׳ה יעלו רק 50 שקלים, מחיר עוד מימי מאיר יוליוס מההסתדרות. המבחן של האוהדים יהיה, לבוא ולפוצץ את היציעים והאתגר של הפועל אשקלון יהיה, להיות קבוצת כדורגל שלא מתביישים בה. אז תנו ליובל נעים להרגיש שבוע שלישי ברציפות שאתם קבוצת כדורגל שווה בין שווים. אני אהיה ביציע.

בשבוע שעבר במשחק מול הפועל עכו בו ניצחה אשקלון 2:1, הורחקו השחקן רודי חדד והמאמן יובל נעים. תובע ההתאחדות לכדורגל החליט שלא להעמיד לדין את נעים. לעומתו חדד הורחק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה