יובל נעים מאיים להתפטר והבובות שותקות



״לא יכול להגיד שאשאר אחרי הביזיון״ למי התכוון מאמן הפועל אשקלון כשהוא אומר ״ביזיון״? לעצמו? לעוזרו? להנהלה? לשחקנים כמובן, הוא אשם? הצחקתם 700 אלף שקלים לעונה

אורי קריספין

הביזיון של יובל נעים, שלמרות שהשיג ניצחון אחד מ -16 משחקים הוא ממשיך להאשים את השחקנים בהפסדים. אמש כבר שינה כיוון באיום "לא יכול להגיד שאשאר אחרי הביזיון". יובל נעים אתה כבר אישיות לא רצויה באשקלון ואם אתה מבין את האוהדים שקוראים לך להתפטר אז תתפטר!.

אתמול בתבוסה למכבי "בניון" פתח תקווה, ראינו שבעצם כל האימונים של הקבוצה הם חארטה אחת גדולה, עבודה בעיניים של הצוות המקצועי ועצימת עיניים מוזרה של ההנהלה שפוחדת לצייץ אפילו. לא צריך לפטר את יובל נעים שאמר אחרי המשחק "אפשר לשבת ולהגיע לסיכום שאעזוב", נחמש רק למה להגיע לסיכום? הכסף כמובן, 70 אלף שקלים לחודש. פעם בראיון שעשיתי עם יו"ר הפועל אשקלון בעבר, דוד יפרח ברדיו דרום 101.5 ובו ראיינתי את המשאמן, אבי כהן, ז"ל, בשידור אומר יפרח לכהן "הבאת לי שחקן כנף ועוד כנף ועוד כנף" אז מה הבאת אתה יובל נעים וצוות העוזרים שלך? בקושי עגבניה רקובה ואתה קורא להם שחקנים. עשית את שלך ובהחלט צריך לתת לך גביע, אני אומר את זה פעם שניה, על העלאת הקבוצה מליגה א' עד הלום. רק נציין שהפועל אשקלון קיבלה כ - 40 מיליום שקלים עד העונה והעונה 4.5 מיליון שקלים והכל כספי ציבור. אז באמת הגיע הזמן שתוכיח שאת הגבר כמו שאתה רוצה להראות, תתפטר בלי קבלת פיצוי כל שהוא מהקבוצה, אולי תזכה להערכה אצלי אחרי כל זיבולי השכל שלך אחרי כל הפסד בתקשורת.

ההנהלה הזו לדעתי עשתה את כל השגיאות האפשריות, לא למדה כלום  משגיאות העבר ובעצם הפכו להיות בובות על חוט של יובל נעים. פשוט בושה וחרפה צורת ההתנהלות של אנשים שיש להם מושג בכדורגל והם שותפים "לפשעי המאמן" ואשמים לא פחות..

אדוני ראש העיר, תומר גלאם. השבוע באת לשוחח עם השחקנים לפני המשחק של הפועל אשקלון בפתח תקווה, הרצון שלך כנה כדי לדרבן את השחקנים שאתה משקיע בהם משאבים כספיים לא מבוטלים. חייב לבוא שינוי ומיידי, כדי לנסות ולהציל את הקבוצה מירידה ואל תתן גיבוי לאנשים שבאו לעשות סיבוב על אשקלון, לצערי יש דיסאינפורמציה שאתה מקבל רק כדי להגיד לך בסופו של יום "אל תדאג יהיה בסדר". זהו, עכשיו תתחיל לדאוג שלא ידביקו לך את הירידה לליגה הלאומית ומקווה שלא תהיה, רק צריך לבצע מהלכים בלי לפחד. הגיע הזמן להעביר את הקבוצה לידיים פרטיות שיעשו בכסף שלהם מה שהם רוצים ולא בכספי הציבור, כפתרון הכי טבעי כמו כל הקבוצות בארץ חוץ מהפועל אשקלון והפועל עכו, מוזר, אבל שתי הקבוצות האלה סוגרות את הטבלה ומועמדות ודאיות לירידת ליגה. אין צורך להזמין את ההנהלה, יש צורך לעבוד עם אנשי מקצוע ולא אינטרסנטים.בהצלחה. בשבת מגיע לאשקלון קבוצת בית"ר ירושלים. נשאר רק להתפלל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה