בשבילכם, גם מהבית



קופ״ח כללית מחוז דרום, החלה בהפעלת שירות רופא אישי און ליין תור בשיחת טלפון עם רופא המשפחה ורופא הילדים האישי

צילום באדיבות כללית

 על רקע התפשטות נגיף הקורונה והנחיות משרד הבריאות שלא לצאת מהבית, החלה כללית, הממשיכה להפעיל את כל מרפאותיה ברחבי מחוז דרום בהפעלת שירות חדש שיאפשר לקבל טיפול מהרופא האישי, ללא הגעה למרפאה, שירות רופא אישי און ליין מאפשר למטופלים לזמן תור לייעוץ וטיפול רפואי טלפוני, בשיחה או בווידאו עם רופא המשפחה ורופא הילדים האישי כאמור, ללא כל צורך לצאת מהבית ולהגיע למרפאה.

באמצעות שיחה טלפונית עם הרופא האישי ניתן לזמן ביקור טלפוני מוסדר אצל רופא הילדים או המשפחה האישי, בפניה באפליקציה או באתר. לרופא מוקצה זמן ייעודי למפגש טלפוני עם המטופל וממש כמו בפגישה אישית, הוא מתעד את הכול בתיק האישי, מנפיק מרשם וירטואלי לתרופות, הפניה לבדיקות, למיון וכו' עפ"י הצורך השירות נועד לצמצם את המגעים שאינם הכרחיים ולהגן על ציבור המטופלים והצוותים הרפואיים.

חדווה אמונה מנהלת כללית במחוז דרום מדגישה כי שירות זה מתווסף למסלולי שירות הייעוץ און ליין בכללית שפועלים כרגיל ואף הורחבו בימים האחרונים לשוהים בבידוד. שירות הייעוץ און ליין מאפשר לקבל ייעוץ רפואי מרחוק על ידי מומחים ואף להיעזר בתוצאות מכשיר הטייטו למי שרכש את המכשיר לבדיקה עצמית בבית. עתה ניתן גם לקבל ייעוץ ישירות מהרופא האישי המוכר לך במרפאת האם שלך.
חדווה: "אנו פועלים כל העת למציאת פתרונות בהתאם למציאות המשתנה מיום ליום ולעיתים משעה לשעה כדי להבטיח שהמטופלים שלנו מקבלים מענה גם בימים אלה ובמיוחד כשהם נדרשים להימנע מהגעה שלא לצורך למרפאות, להיות בבית ובבידוד. מעבר לשירות הרפואי צוותי הכללית דואגים להתקשר למטופלים הנמצאים בבידוד מדי יום כדי לשאול לשלומם ולדעת במה נוכל לסייע, בנוסף גם למטופלים בגיל השלישי הנמצאים כעת בעדיפות ראשונה, אני מלאת הערכה לצוותים שפועלים בתקופה מאתגרת כל כך ובמסירות רבה"
השירות יינתן על ידי רופאים ורופאות מכל רחבי הדרום, שיהיו זמינים עבור המטופלים מבלי שיצטרכו להגיע למרפאה, ד"ר אסף טוקר מומחה ברפואת ילדים ומנהל מרפאת עומר החל בהפעלת השירות וכתב למטופליו: "לילדים החמודים שמטופלים במרפאת הכללית ולהורים שלהם- לאור ההנחיות בהקשר לווירוס הקורונה והבקשה שלא להגיע למרפאה קיבלתי מחשב נייד עם גישה למערכות הכללית ואשמח לנסות ולסייע לכם מרחוק. במידה ונתקלתם בבעיה רפואית ואתם רוצים להתייעץ איתי אפשר לקבוע תור להתייעצות בטלפון, אפשר לדבר איתי בצ'אט, או בכל מדיה אחרת (יוני דואר זה פאסה), אם יהיה לי או לכם ספק הכי קטן נזמין לבדיקה, בתקווה לימים טובים ובריאים יותר!"

***************************************************************

*מחזקים את ההורים*:
_
עשרות ילדי העובדים של כללית מחוז דרום במחווה מקסימה ומעודדת להורים העובדים במרפאות_

כבר שבועות ארוכים שאבא ואמא שלהם נמצאים בחזית המאבק במגיפת הקורונה. בכל מרפאות הכללית במחוז, מהיישוב ניצן ועד מושבי הערבה, המרפאות פתוחות והצוותים ערוכים, רופאים ורופאות, אחים ואחיות, רוקחים ורוקחות, עובדי ועובדות משרד חיוניים.
בימים האחרונים הציפו את המרפאות ציורי תמיכה של הילדים השוהים בבית, ציורים בהם מככב הנגיף המאיים לצד מסרים מחזקים ותומכים להורים שבמרפאות, המזכירים להם ולכולנו, שגם זה יעבור וביחד ננצח.

גלית לוי, אמה של תגל בת ה-8, היא מנהלת סיעוד במרפאת ערוער של כללית במחוז:״כאמא בצוות רפואי ואבא שעובד בשירותי הביטחון מרגש מאוד ומחמם את הלב לראות את ילדינו שנשארים בבית ונשמעים להוראות שומרים על הכללים עם איפוק ומורל גבוה וכמובן נותנים בנו אמון מלא לבצע את תפקידנו על הצד הטוב ביותר ולהמשיך לתת שרות במרפאה ללא כל הפרעה, המילה הטובה, מכתב שמשאירים וכמובן הציורים שמציירים נותן לי רק דחיפה קדימה להמשך העשייה ונתינה ומקווה שנחזור לשיגרה במהרה.״

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה