"זוהי מלונית הבראה אשר מטרתה לאפשר לחולים לקחת את הזמן ולהבריא"



כך אומר מפקד המתקו במלון סא"ל, צח סלור. אחר פתיחת מלונות דן פנורמה ודן ירושלים כמלוניות הבראה לחולי קורונה,  גם מלון הרלינגטון באשקלון נפתח לאותה מטרה ב- 03.04.20 בהובלת פיקוד העורף. המלון מונה 215 חדרים וממוקם סמוך לטיילת באשקלון, מול הים. כרגע במלון שוהים 36 אורחים, 3 החלימו

דובר צה"ל
מפקד מתקן הרלינגטון באשקלון, סא"ל במיל' צח סלור מסביר על המתקן החדש:

"זוהי מלונית הבראה אשר מטרתה לאפשר לחולים לקחת את הזמן ולהבריא. פתחנו להם את רובו המוחלט של המלון, כ-90% ממנו ואנחנו דואגים לארוחות לחג ותמיד מקפידים על אוכל בריא ותזונה נכונה. כל בוקר יש סבב טלפונים כדי לבדוק את מצב האורחים, כמה שניתן לסייע אנחנו מסייעים".

"מנכ"לית המלון, מקפידה לשמור על קשר יומי עם כל אחד מהאורחים והמלון נותן מענה לכל בקשה - היחס הוא מאוד אישי.
 נוסף לכך, גם בצוות שלנו אנחנו נותנים מענה לכל הקהילה מסביב, רשויות וקהילות שונות, גם אם הם לא במלונית, אנחנו מעין נציגים במחוז הדרום ושומרים על הקשר עם ראשי ערים במטרה להיות מסונכרנים. אנחנו רוצים  שהמקום יהיה בטוח לדרומיים ונותנים דגש לעזור לחברה הדרומית ויש להם את כל המרחב".

הוא מסכם: "זהו מקום קהילתי. אנחנו מזמינים את התושבים לבוא ולהבריא פה, הדיירים שלנו מקסימים ומרגישים שכולם פה באו למטרה משותפת- להבריא יחד. אנחנו לוקחים אחריות על כל אחד ואחד בשיתוף פעולה עם המלון, הרוח שאנחנו מציבים זו אווירה משפחתית, זה המקום להבריא בו".

סגן מפקד מתקן הרלינגטון באשקלון, רב סרן במיל', אורן מרציאנו, תושב ויליד העיר אשקלון מסביר גם כן על חשיבות המתקן.

"כרגע זהו המלון היחידי בדרום שנפתח. היה חשוב שיהיה מתקן הבראה לדרומיים ולתושבי השפלה, עם תנאים טובים על מנת לתת הרגשה טובה והבראה קלה.
המלון מחולק לשני צבעים צהוב וירוק. צהוב זה שטח האורחים- חדרי המלון, חדרי אוכל והחצר. השטח הירוק זהו איזור התפעול, שם נמצא החמ"ל והחולים במתקן הם חולים בטיפול קל. אנחנו מקבלים את השמות דרך קופות חולים ולפני שמתאמים אמבולנס למתקן,  אנחנו שולחים להם שאלון לקראת הכניסה כדי שיהיה תיאום מלא".

הוא מסכם: "מטרת מתקן ההבראה היא להפסיק את ההידבקות במרחב הציבורי ובבתים. כמובן אפשר להגיע ולהגיש בקשה. אנחנו שומרים על האווירה ביתית, דבר שחשוב לנו ומאחלים בריאות לתושבי הדרום".

שירי מיכאלוביץ, מנכ"לית מלון הרלינגטון: " לאחר כשבוע של הכנות אינטנסיביות, אנו ערוכים ומגויסים ב100% לקליטת אורחי המלון. כל עובדי בית המלון , יחד עם פיקוד העורף חדורי מוטיבציה לאפשר לאורחינו סביבה תומכת וחמה לשהייתם במלון. אני מאחלת לכולנו בריאות וחג שמח"
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה