חברים בכללית? תלכו להיבדק



כללית מחוז דרום תפעיל החל מהיום, ראשון (12.4) מתחם מיוחד לביצוע בדיקות לאיתור חולי קורונה באשקלון

דוברות כללית

במסגרת המאמצים לבלימת התפשטות נגיף הקורונה בעיר, כללית מחוז דרום תפעיל החל מהיום, יום ראשון(12.4) ומחר, ביום שני (13.4) מתחם בדיקות לאיתור חולי קורונה שימוקם בחניית המרפאה לרפואה יועצת בשדרות בן גוריון 23.
הבדיקות מיועדת למטופלי כללית תושבי אשקלון הסובלים מחום, שיעול או קוצר נשימה, כדי לאפשר אבחון מהיר של חולים ולצמצם ככל הניתן את החשיפה אליהם בהקדם האפשרי. הבדיקות יתקיימו בהפניית הרופא המטפל ובתיאום תור מראש בטלפון המרפאה האישית, ויתקיימו החל מהיום, יום ראשון(12.4)כאמור, בין השעות 08:00-13:00 ולמחרת, יום שני חוה״מ 13.4. על הפעלת המתחם בהמשך ולפי הצורך נעדכן בהמשך.
כדי לשמור על בריאות הציבור, נדגיש שוב כי על המטופלים ליצור קשר טלפוני עם המרפאה ובסיום ההליך להגיע ישירות למתחם, שם יוכלו המטופלים לעבור את הבדיקה מבלי לצאת מרכבם, בשיטת היבדק וסע.
ביום שישי האחרון, ביצע צוות כללית בדיקות קורונה לחולים, מטופלי הקופה המאושפזים במלון הרלינגטון בעיר, בדיקות שמטרתן לוודא הימצאות הנגיף ובמקרה של שתי בדיקות שליליות המצביעות על החלמה, שחרור מהאשפוז.
הגב׳ חדווה אמונה, מנהלת מחוז דרום אמרה כי: ״אנחנו פותחים את המתחם ומנגישים את הבדיקות למטופלי כללית באשקלון מתוך אחריות לבריאות התושבים וכדי לסייע ככל שניתן במניעת התפשטות הנגיף. הפעלת המתחם נעשתה בשיתוף מלא עם עיריית אשקלון וראש העיר מר תומר גלאם ואנו מקווים שיחד נעבור את הימים המאתגרים הללו. בהזדמנות זאת אאחל מועדים לשמחה לכל אשקלון והדרום בכלל, בתקווה לזמנים טובים יותר ובקרוב״

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה