מאות ערכות הפגה חולקו לילדים עם צרכים מיוחדים




עיריית אשקלון, באמצעות אגף הרווחה והשירותים החברתיים ואגף תרבות תנוער וספורט, מחלקת בימים אלו מאות ערכות הפגה המותאמות לילדים עם צרכים מיוחדים. הערכות הממותגות כוללות משחקי קופסא, מוצרי  יצירה, חוברות צביעה וצבעים, חפיסות קלפים, פלסטלינה וכדו'

דוברות העירייה
 
את החלוקה, שנערכה בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ביצעו עשרות מתנדבים שהגיעו לבתי המשפחות, תלו את הערכות על ידיות הדלתות ויצרו קשר עם המשפחות על מנת שיכניסו אותן פנימה.  
*ראש העיר, תומר גלאם:* "השהות המתמשכת בבית, עמה כולנו מתמודדים בצורה כזו או אחרת, היא אתגר כפול ומכופל עבור משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים. אני רוצה להודות לחבר המועצה, הממונה על התחום, יורם גניש, ולעשרות המתנדבים שלקחו חלק בחלוקה תוך כדי הקפדה על הנחיות משרד הבריאות. כולי תקווה שבעזרת יוזמה זו הצלחנו להעלות חיוך על פניהם ולהפיג עבורם, ולו במעט, את הימים הקשים האלו".
*חבר המועצה הממונה על אוכלוסייה עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים, יורם גניש:* "בימים בהם כולנו נמצאים בבתים היה לנו חשוב לשמח את הילדים. אנחנו תפילה שזה יעבור מהר ונחזור שוב לשיגרה, אך עד אז חשוב מאוד להישמע להנחיות משרד הבריאות. אני רוצה להודות לראש העיר, תומר גלאם, שתמיד שם את הילדים המיוחדים בראש מעייניו, לאגף הרווחה ולאגף תרבות נוער וספורט".
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה