קופת חולים כללית נלחמת בקורונה



כללית מחוז דרום, בפריסה הרחבה ביותר לבדיקות קורונה:
10 מתחמים הפועלים בכל רחבי הדרום, לטובת מטופלי כללית במאמץ לאתר חולי קורונה ביישובים השונים ולצמצם הדבקה

צילום באדיבות כללית

*

במסגרת המאמצים לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, כללית החלה כבר לפני כשבוע בהפעלת 10 מתחמי בדיקות מיוחדים לאיתור חולי קורונה ביישובים ובנקודות השונות ברחבי הדרום, המתחמים מותאמים להליך הבדיקה ומאפשרים התנהלות מהירה תוך חשיפה מצומצמת לנגיף ומתקיימות בתיאום תור מראש והפניית הרופא המטפל. ומיועדות לסובלים מתסמיני חום, שיעול וקוצר נשימה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

במחוז פועלים כעת לרשות מטופלי הכללית המתחמים באופקים, דימונה, קריית גת, שדרות, מצפה רמון ואשקלון, בצומת שוקת פועל המתחם הממוקם בסניף המקדרייב (בשיתוף פעולה עם רשת מקדונלדס) לטובת תושבי חורה, לקייה, תל שבע, להבים, עומר, יישובי הפזורה על ציר 31 ויישובי הר חברון, במתחם בישוב כסייפה הסתיימה הפעילות לעת עתה ותחודש בהתאם לצורך.
הבוקר החלו בהפעלתם של שני מתחמים חדשים- בעיר ערד וביישוב ערוער, וביום חמישי הקרוב תגיע לחלק מהכפרים הבדואים הבלתי מוכרים "הקורונע" ניידת מיוחדת שתנגיש את השירות החשוב ותבצע בדיקות קורונה לתושבים שיופנו כאמור על ידי הרופא המטפל.

חדווה אמונה מנהלת מחוז דרום: "אנו ממשיכים במאבק לאיתור ומיגור נגיף הקורונה ומנגישים את פעילות המתחמים לתושבי הדרום מטופלי כללית. הפעלת המתחמים נעשית בשיתוף מלא של ראשי הערים והמועצות ואנו משוכנעים שיחד נעבור את הימים המאתגרים הללו. אני מלאת הערכה לצוותי כללית מחוז דרום המפעילים את המתחמים ומבצעים את הבדיקות, ולצוותי המרפאות הממשיכים בעבודת קודש ובהענקת טיפול רפואי, בהזדמנות זאת אאחל לכולם מועדים לשמחה ותקווה לזמנים טובים יותר"

בכל רחבי הארץ פועלים כיום 55 מתחמי כללית לנטילת דגימות לאבחון קורונה הפרוסים בכל רחבי הארץ, זאת כחלק מהמאמץ הלאומי לבלום את התפשטות המחלה. הדבר נועד כדי להגדיל את מספר הנבדקים ולשפר את הנגישות. עד כה הופנו אלפי מטופלי כללית למתחמים שנפתחו לפני כשבוע.

כדי לשמור על בריאות הציבור נדגיש שוב כי על המטופלים ליצור קשר טלפוני עם המרפאה והרופא המטפל, לקבלת הפנייה וקביעת תור ובסיום ההליך להגיע ישירות למתחם.

המוקדים יפעלו בימים:
שני ושלישי 12-13/4 בין השעות 08:00-11:45
יום חמישי 15/4 בין השעות 08:00-13:00
יום שישי 16/4 בין השעות 08:00-11:45
ובשבוע הבא מיום ראשון 18/4 ואילך מהשעות 08:00-13:00.

בפרטים נוספים אשמח לסייע

לינור אללוף
דוברת מחוז דרום

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה