קניתם ברמי לוי? אולי נדבקתם בנגיף הקורונה



למרות שברשת ידעו שאדם שנמצא כחיובי ונושא את נגיף הקורונה, ביקר בסניף הרשת באיזור התעשיה הדרומי, לא הוכנסו עובדי החנות שעבדו באותו היום לבידוד, הרשת: אנו נוהגים על פי הוראות משרד הבריאות

אשקלונט

כמה אבסורד יש בתגובות הרשתות שעובדיהם או אנשים שהיו בסניפים והתגלו כחיוביים ונשאו את נגיף הקורונה. רשת שופרסל נהגה נכון והוציאה כ -100 עובדים בסניף החברה בקוסמוס באשקלון  לבידוד, לאחר שעובד בסניף נתגלה כנשא הנגיף. התגובה של הדוברות של החברה הייתה מגוחכת לגמרי ״לא ידוע לנו על כך״, איך לא ידוע לחברה ש - 100 עובדים של רשת שופרסל נמצאים בבידוד?. מריחה לשמה. 

ברשת ״רמי לוי״ בסניף איזור התעשיה הדרומי באשקלון, זה כבר גובל במשהו לא ברור בין בצע כסף וחיי אדם לא חשובים. משרד הבריאות פרסם את מסלולו של האדם שהיה בסניף והוא נשא של הנגיף, הרשת במקום להוציא מידית את העובדים שעבדו באותו יום בשעות בהם ביקר שם, לפחות לבידוד, השאירה אותך בסניף להמשיך לעבוד עד היום.  תגובת יפית אטיאס לוי, ביתו של הבעלים, רמי לוי היא אומרת שהם מתנהלים על פי הנחיות משרד הבריאות.

אם לא היו יודעים מילא, אבל ידעתם שהיה ברשת אדם שנושא את הנגיף, מדוע לא מיד רשת רמי לוי הוציאה את העובדים לבידוד?. לרשת הפתרונים.

האדם שהוא נושא הנגיף היה בתאריכים - 16/3/20בין בשעות 08:30-10:30.  20/3/29 בין השעות 21:00-23:00.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה