רוב עובדי החברה הכלכלית לאשקלון בחופשה מאולצת



מנכ״ל החכ״ל יוסי דיין, נאלץ לעשות מעשה ושיחרר את מירב העובדים להיות בבית. דיין: אודה ואתוודה, כי זו הפעם הראשונה בחיי, בה נאלץ אני להתמודד עם משבר שכזה ועם השלכותיו הרוחביות הקשות

יח״צ

מרבית עובדי החברה הכלכלית לאשקלון הוצאו לחל״ת (חופשה ללא תשלום). מנכ״ל החברה הכלכלית יוסי דיין, שלח אגרת לעובדים וכתב בין היתר: ״אודה ואתוודה, כי זו הפעם הראשונה בחיי, בה נאלץ אני להתמודד עם משבר שכזה ועם השלכותיו הרוחביות הקשות, לרבות על עובדות ועובדי החברה ומשפחותיהם״.

החברה מעמידה לרשות העובדים אפשרויות שונות ומגוונות להתמודדות עם המצב, בין אם מדובר בסיוע נפשי ובין פיננסי.

זה המכתב אותו כתב מנכ״ל החכ״ל יוסי דיין לעובדיו:

עובדות ועובדים יקרים,

מדינת ישראל ועם ישראל, כחלק מכלל העולם, מצויים בתקופה בה העולם כולו עומד מלכת ונלחם בהתפשטות נגיף הקורונה, שהסב ומסב נזק לאוכלוסיות העולם כולו, לרבות ובעיקר, במישור הבריאותי ובמישור הכלכלי.

תקופה זו מאלצת אותנו להתמודד עם מצב מורכב, קשה ומאתגר זה, ולגייס את כל היכולות ותעצומות השכל והנפש על מנת לנצח את התפשטות הנגיף ולמזער ככל שניתן, את הנזקים לטווח הארוך.

על כן, בחרתי לפנות אליכם, באופן אישי, עובדות ועובדי החברה הכלכלית היקרים.

אודה ואתוודה, כי זו הפעם הראשונה בחיי, בה נאלץ אני להתמודד עםמשבר שכזה ועם השלכותיו הרוחביות הקשות, לרבות על עובדות ועובדי החברה ומשפחותיהם.

חשוב שתדעו, כי חוסנה ואיתנותה של החברה הכלכלית ערב פרוץ משבר התפשטות נגיף הקורונה, אינם מוטלים בספק כלשהו, וזאת  - בזכות המאמצים הכבירים שנעשו על ידכם, העובדות והעובדים היקרים להבראתה של החברה ולמיצובה כחברה איתנה, רווחית ומשגשגת - ובזהירות המתחייבת לא אהסס לאמר  - כאחת מהחברות הכלכליות האיתנות במדינת ישראל כולה.

הנחיות משרד הבריאות וממשלת ישראל, שנחתו עלינו כרעם ביום בהיר ושנועדו, בעיקר, להציל חיים, יושמו על ידי החברה ככתבם וכלשונם, הגם שהדבר נעשה בלב כבד ובצער גדול מנשוא, ביודענו,כי הדבר יסב נזק כלכלי ונפשי כבד לחלק מעובדי החברה הכלכלית.

באיזון הראוי בין בחירה בקדושת החיים לקדושת הממון, ברור לכל כי לשון המאזניים נוטה בבירור לטובת הערך של קדושת החיים.

יושב אני בעת הזו ופונה אני אליכם, כמנהלה הכללי של החברה הכלכלית מדם ליבי, ומודיעכם, כי אנו נעשה ככל שלאל ידינו למזער ככל שרק ניתן את הנזקים הכלכליים שיוסבו לכם עובדות ועובדי החברה הכלכלית, בשל היציאה לחופשה המאולצת, בין אם בתשלום ובין אם לאו, ו/או בשל כל סיבה אחרת. כמובן, כי כל אחת ואחד מכם מוזמן להפנות אלי ישירות כל בעיה פרטנית מהותית שהנכם מתקשים בהתמודדות עמה. זה חלק מתפקידי הרשמי וכמו גם חלק ממחוייבותיהאישית החברית ואנושית לכל אחת ואחד מכם.

עם כל הקשיים בתקופה מאתגרת זו, מאחל לכולנו שנלמד ללמוד ולהפיק את המיטב ואת המירב מכל קושי שנגזר עלינו, לעצור ולהתבונן בתוככי נפשנו, במרקם היחסים בתוך משפחותינו, בערכי ההדיות והערבות ההדדית בקרב עמנו ונלמד להעריך את הטוב בחיינו.

יו"ר החברה הכלכלית, ראש עריית אשקלון, מר תומר גלאם, הביע ומביע את דאגתו לכלל עובדות ועובדי החברה ואת תמיכתו הבלתי מסוייגת בחברה ובעובדיה, וכל שנאמר לעיל ולהן, נאמר על דעתו, בהנחייתו ומעומק ליבו.

גם ראש העיר, מר תומר גלאם, שעושה לילות כימים למען הציבור באשקלון, ואפילו תוך סיכון חייו הוא, ביקשני להעביר לכם את ברכתו ואיחוליו לבריאות טובה, לימים טובים יותר, וכמובן לברך אתכם בברכת פסח כשר ושמח.  

מקווה ומייחל לראות את כולכם שבים לעבודה בהקדם, בע"ה, ולכל המאוחר לאחר חג הפסח שיבוא עלינו לטובה, שיהא בסימן אחדות המשפחה והעם, ויבטא בזו הפעם ביתר שאת את חשיבות היותנו עם חופשי בארצנו היקרה והאהובה.

 

בברכת חג פסח כשר ושמח,

שלכם בכל עת,

יוסי דיין, עו"ד

מנכ"ל החכ"ל

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה