"שלום, תוצאות הבדיקה לקורונה יצאה שלילית"



זה נוסח ההודעה שמקבלים למחרת הבדיקה הרבה מאוד אנשים שהולכים להיבדק אם יש להם חשד לנגיף. מיון ברזילי והאגף בו הם נבדקים עמוס, אולם הצוות הרפואי והאחיות במיוחד עובדות קשה מאוד ובצורה אדיבה ולא אנושית כמעט

אשקלונט

להגיע לבדיקת נגיף הקורונה בבית החולים ברזילי, לוקח בערך דקה וחצי, ההמתנה לתשובות ניתנת כעבור כמעט 24 שעות, עד אז הנבדק אמור להישאר בבידוד בייתי עד שיקבל את התשובה דרך קופת החולים בה הוא חבר. התתשובה מועברת בדרך כלל בשעות הבוקר שלמחרת הבדיקה. וזה הנוסח:  "שלום (כאן יופיע  שמו של הנבדק עם מספר ת.ז) תוצאות הבדיקה לקורונה שנלקחה לך בתאריך..........יצאה שלילית, כלומר ללא קורונה. איחולי בריאות שלמה".

כל הפתיח הזה נועד להביא בפני הציבור את העבודה הקשה של האחיות המצוותות לאגף הבדיקות, כאשר הן בחליפות ובגדים אטומים לחלוטין והנבדקים עם מסכות וחל עליהם איסור לצאת מחוץ לחדר הגדול. הליווי של הנבדק מתחיל במיון על ידי אחד המאבטחים במקום, שמלווה את הנבדק פנימה. האחות (שמה אוה במקרה הזה) מלווה אותו לחדר ומקצה לו מיטה, שם הוא עובר את הבדיקות הנוספות אם הוא צריך. אוה, היא רק אחת מהאחיות שצמודות לחדר והיא כמו אנרג'ייזר, רצה בין החולים, בסבלנות ובאדיבות וקול שקט מדברת אליהם ומסבירה מה היא עושה. דוגמא ומופת להתנהגות אחיות גם כשהן לחוצות. שואלת אם מישהו רוצה לאכול ארוחת בוקר, שואלת כל אחד איך הוא מרגיש. ורצה מאחד לאחד (או לאחת). היא יצאה להפסקה קצרה (החליפה אותה שרה כמדומני) וחזרה אחרי חצי שעה לךהמשיך בבדיקות, החדר מתמלא, רוב האנשים מבוגרים מאוד וגם אליהם הגישה דומה וסבלנית.

כל זה מובא לכם בגוף ראשון כשהחלטתי ללכת להיבדק אחרי כאבי גרון שהיו לי וכדי להסיר חשש. הציבור צריך להעריך את הטיפול בבית החולים ברזילי ואת העבודה הקשה שלהם, במיוחד בימים אלה ולא לחפש את השלילי בכל פעם מחדש. מסיר בפניכם את הכובע אתם ראויים לכל מחמאה. תודה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה