חדשות סלבס:איך הפכה קיילי ג'נר למיליארדרית ומי בן הזוג של פאני בוזגלו



בתקופת הסגר עולה באופן משמעותי כמות הגלישה באתרי רכילות ובאתרי סלבס ברחבי הארץ והעולם.

יחצ

אחד האתרים הבולטים בתחום הרכילות הוא חדשות סלבס, אתר חדש המציג את מיטב העדכונים החמים מהביצה והברנז'ה וסוקר את עלילותיהם של כל המפורסמים, דוגמנים, שחקנים בארץ והעולם.


רוצים לדעת בת כמה מדונה? או בת כמה אלין גולן? ואיך קראו דניאל גרינברג ואייל גולן לבת החדשה שלהם? מעניין אותכם עם מי  נטע אלחמיסטר עושה שוק? איך מגי אזרזר מסכמת את שנת הנישואים הראשונה לקותי סבג ואיך היא החלה להתחזק ולהתקרב לדת ועם איזה זמר נטע ברזני וירדן ויזל מהמירוץ למיליון מדגמנות. כל התשובות באתר הסלבס החדש המסקר את הרכילות המקומית והעולמית הכי חמה.

בין היתר פרסם האתר חדשות סלבס בחודש האחרון כתבות חמות על בן הזוג החדש של פאני בוזגלו אשתו לשעבר של אוהד בוזגלו אחיו של השורד אסי בוזגלו שחשפה בן זוג חדש מעולם הכדורגל, הפכה לאושיית רשת ומתכוננת לעונה הבאה של הישרדות, כתבה נרחבת על עלילות משפחת קרדשיאנס כולל כל בני הזוג של האחיות המפורסמות שהודיעו על סיום צילומי הסדרה, על השפית גקי אזולאי ממאסטר שף שנפרדה מבעלה והשתתפה באמא מחליפה,  ועל רונה לי שמעון מאפודה שהתנדבה לקמפיין למען הלומי קרב.

האתר מחזיק עמודי פייסבוק ואינסטגרם תחת השם חדשות סלבס וגם עמוד במיוחד ובו קישורים לכל דפי האינטסגרם של הסלבס הכי מסקרנים בישראל ובעולם: קים קרדשיאן אינסטגרם, מלי לוי אינסטגרם, רותם סלע אינסטגרם, בר רפאלי אינסטגרם, יעל כרמון אינסטגרם, נטע ברזני אינסטגרם, נטע אלחמיסטר אינסטגרם, עדן פינס אינסטגרם ועוד.

 

בתוך שנה מאז הקמתו הפך האתר חדשות סלבס למתחרב באתרי הרכילות הותיקים של מעריב סלבס וואלה סלבס ומאקו סלבס תוך שהוא מביא כתבות בלעדיות וחושף לראשונה מפורסמים ישראלים חדשים כמו גיל אלגבי המאפר של המפורסמות שרץ יחד עם אחותו טל במירוץ למיליון, של טימור כספי הבנקאית שרוצה לכבוד את נינג'ה ישראל ועוד שלל דוגמניות שבדרכן לפרוץ ולהפוך לאושיות רשת מובילות בישראל.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה