דלתות פנים – דברים שכדאי לדעת לפני שמזמינים



שוק דלתות הפנים הוא שוק שהולך ומתרחב, או נכון יותר לומר שהוא עובר גיוון נרחב באמצעות כניסת טכנולוגיות חדשות ושיטות חדשות לייצור דלתות פנים

בחיפוש דלת פנים לבית, אתם צפויים לגלות שהאפשרויות הן רבות, ועל אף שעבור דגמים דומים יהיו גם מחירים דומים בחנויות השונות, ישנם פערים גדולים בין סוגי הדגמים השונים, ומעט ידע יוכל לסייע לכם לקבל החלטה נבונה יותר בתוך מערכת השיקולים שבין איכות ועלות.

ציפוי דלתות פנים – למינטו או פורמייקה?

בשורות הבאות, נפרט מספר פרמטרים חשובים ומרכזיים שעליכם לבחון בבחירת דלתות פנים, כשהראשון שבהם הוא סוג הציפוי של הדלת. בהיבט זה תוכלו למצוא את הטרנד החם של דלתות למינטו, שמוצעות במחירים הזולים והאטרקטיביים ביותר. ציפוי הלמינטו הוא ציפוי דקיק, המעניק לדלת את המראה האטום והחלק, ומגיע במספר צבעים בסיסיים. ציפוי זה הוא ציפוי עמיד ויכול להחזיק שנים ארוכות, אם כי כאשר משווים אותו לשכבת פורמייקה בעובי 3 מ"מ, מדובר בציפוי שברירי למדי. מצד שני, אפשר להגדיר את הלמינטו כפיתוח טכנולוגי שמאפשר להוזיל את עלות הדלת, וכאשר מדובר על רכישת ארבע או חמש דלתות לבית, פערי העלות יכולים להיות גדולים.

 

מילוי דלת פנים – פלקסבורד או קרטון דחוס?

מילוי הדלת הוא מרכיב נוסף שכדאי לבחון בבחירת דלתות פנים, ובתחום זה תוכלו למצוא את מילוי הפלקסבורד שנחשב למילוי מצויין, המעניק חוזק מבני ויציבות לדלת, ובנוסף מעניק לה רמת איטום גבוהה של רעשים. במרבית הדלתות שעלותן גבוהה מ-1,000 שקלים, מילוי הדלת אמור להיות פלקסבורד. בדלתות הפנים הזולות כנראה שתמצאו מילוי בסיסי יותר שעשוי מקרטון דחוס. מילוי זה הוא כמובן חלש ורעוע יותר, ואינו מספק איטום מפני רעשים ובהתאם לכך גם מוזיל מאוד את הדלת אל מתחת לרף 1,000 השקלים.

 

דלתות מעוצבות – עד כמה יכול העיצוב לייקר את עלות הדלת?

אם אתם יותר בעניין של דלתות מעוצבות, ואותן תוכלו למצוא כמובן באולם התצוגה של דלתות שערי ברכה, עליכם להכיר את האפשרויות שיאפשרו לכם להזמין דלת מעוצבת על פי טעמכם, אך גם ייקרו את עלות הדלת בצורה דרמטית. תוספות העיצוב שתוכלו להעניק לדלת פנים בסיסית יכולות לנוע החל מחריטות וגילופים על שטח הפנים של הדלת, דרך תוספות של פסי ניקל מעוקלים ומעוגלים וכלה בצביעת הדלת בגוון המדוייק המועדף עליכם, הוספת פרזול יוקרתי ואף שילוב של חומרי גלם כמו מתכת וזכוכית בתצורות ועיצובים שונים. כאמור, תוספות עיצוב אלה יכולות לייקר את הדלת בצורה דרמטית, ולהביא אותה אל סף ה-2,000 שקל לדלת ויותר, אלא שאם נושא העיצוב חשוב לכם ואם השקעתם כסף רב בעיצוב הבית, דלתות פנים הוא בהחלט מרכיב עיצוב שתרצו להשקיע בו בגין השפעתו הרבה על אווירת העיצוב הכוללת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה