שלושה, תושבי אשקלון, שדדו טלפון ונתפסו באמצעות הפייסבוק



שלושה תושבי אשקלון  (שני קטינים + חייל עריק) גנבו בערמומיות טלפון של נערה מאשדוד. הנערה בעת שרדפה

שלושה תושבי אשקלון  (שני קטינים + חייל עריק) גנבו בערמומיות טלפון של נערה מאשדוד. הנערה בעת שרדפה אחרי הנגבים נפגעה  במכוניתם, מהחקירה התברר שהשלושה הגיעו לאשדוד לגנוב רכב ועל הדרך שדדו טלפון, דבר שהביא למעצרם בזכות תושיית הנערה.

בזכות תושייתה של הנערה שלא הייתה מוכנה לוותר על מכשיר הסוללרי היקר והפגיעה הפיזית בה , הנערה  אתרה את אחד החשודים באמצעות רשת הפייסבוק והוא וחבריו נעצרו והודו במעשים המיוחסים להם, כתב אישום כנגד השלושה יוגש בימים הקרובים. סיפור המעשה החל לפני  כשבועיים כאשר נערה תושבת העיר אשדוד  התלוננה בתחנת אשדוד  כי בעת שהלכה עם חברתה ברובע י"א באשדוד,  ביקש ממנה נער זר להשתמש בטלפון הנייד שלה לצורך שיחת טלפון. הנערה  בתמימותה הסכימה ומסרה לו את המכשיר הסוללרי שבבעלותה. הנער התרחק מהשתיים כביכול כדי לשוחח בפרטיות, אך לפתע פתח בריצה לעבר רכב שחיכה לו בסמוך מבעוד מועד.

הנערה לא ויתרה ופתחה בריצה אחרי הנער  וכאשר הרכב הבורח החל לנסוע,  הרכב פגע בה והיא נפלה ונחבלה קלות למרבה המזל . למקום הגיעו שוטרים, והנערה נלקחה לטיפול רפואי.

הנערה הוציאה דרך חברת הסוללר פירוט שיחות ובאמצעות פירוט השיחות היוצאות שביצע הגנב, הצליחה הנערה ליצור קשר עם אחד מהאנשים אליהם הוא התקשר ואף הצליחה להשיג ממנו פרטים אישיים של החשוד בגניבה.

הנערה איתרה את הגנב בפייסבוק ומסרה את הפרטים למשטרה, שוטרים עצרו את הנער והוא נלקח לחקירה, בתחילה הכחיש הנער את החשדות המיוחסים לו אך בהמשך החקירה נשבר והודה במעשים.

בהמשך החקירה, עצרה המשטרה קטין חשוד נוסף וחייל עריק בחשד  שסייעו לו בגנבה.

מהחקירה עולה כי השלושה החליטו לשכור רכב ולנסוע לכיוון אשדוד למטרת גניבת רכב אחר ובמהלך היום גם שדדו את הנערה. החשודים הודו גם הם במעשים ואף הודו במקרה נוסף של גניבת פלאפון שביצעו יום קודם לכן בעיר נתיבות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה