ניהול נכון של תקציב ועד בית



אם אתם מתגוררים בבניין רב קומות אשר מאכלס דיירים רבים, משפחות, רווקים וגם אנשים מבוגרים אתם בוודאי מכירים את אותן שיחות מעלית אשר בדרך כלל כוללות תלונות הדדיות על מצב חדר המדרגות, הגינה המוזנחת, התאורה שלא תמיד עובדת והקירות המקולפים. זהו מצב שכיח בבניינים רבים ולא תמיד יש מי שייקח על עצמו את האחריות לדאוג שהמצב יהיה תקין

pixabay

גם כאשר קיים ועד בית אשר אמור לדאוג לאחזקה ותחזוקה של הבניין על כל רבדיו, לא תמיד הוא זוכה לשיתוף פעולה מלא מהדיירים בבניין. כל שכן כאשר מדובר על בניין שרב הדיירים שמתגוררים בו הם בשכירות ותשלום הוועד הוא לא תמיד בראש מעיינם.

כיצד ניתן לתחזק את הבניין מבלי להסתכסך עם הדיירים?

חברות ניהול הן תחום חדש יחסית שכבש בשנים האחרונות בנייניי מגורים רבים ברחבי הארץ. מה שפעם היה כרוך במסע שכנועים, אספות וועד מתישות ורדיפה אחר דיירים סרבנים, הפך לפשוט ונוח. קומפלט ניהול ועד הינה חברת ניהול מהסוג שאתם זקוקים לו על מנת להשליט סדר בבניין שלכם.

מדובר על חברת ניהול מאורגנת ומסודרת למשעי, בעלת משאבים אשר מעסיקה את טובי המומחים בכל תחום. כאשר אתם מעוניינים להוריד מעצמכם את כל הפרוצדורות של ניהול הבניין, הזמנת אנשי שירות ואחזקה כללית של הבניין, מומלץ לפנות לחברה מקצועית שתספק לכם את כל השירות הדרוש. ראש שקט הוא מתכון לשכנות טובה, יחסים הוגנים ובניין שמנהל בצורה חכמה.

מי יטפל בכל התקלות?

כל בניין סובל לעיתים מתקלות שונות שבאות לידי ביטוי במעלית שלא מתפקדת. חדר מדרגות מלוכלך ולא מזמין, הצפות בלובי וחדר אשפה לא מסודר. את כל זה ניתן לפתור על ידי פניה לחברת ניהול מקצועית ומהימנה. חברה אחראית תבנה לכם חליפת שירות ייחודית אשר מתאימה באופן מדויק לצרכי הבניין. היות שכל בניין הוא שונה ומדובר על אנשים שונים אשר מתגוררים בו אין כל טעם להציע את אותם השירותים לעל בניין.

השירותים שניתן לקבל הן רבים:

  • הצבת שוער בלובי שיקבל את פניהם של בדיירים והמבקרים וימנע כניסה של אורחים בלתי קרואים.
  • גביית כספים מדיירים בצורה יפה ומסודרת ללא צורך ברדיפות או מסעי שכנוע.
  • עובדה מסודרת אשר תייצר דוחות של הכנסות והוצאות כך שהכול יתנהל בשקיפות מלאה.
  • ניהול של כל שירותי הניקיון בבניין החל משטיפת המדרגות ועד לטיפוח של הרחבה החיצונית.

היות שקיימות חברות ניהול רבות, כדאי לערוך בדיקה לגבי חברת הניהול שמציעה לכם שירות. ככל שהחברה הינה וותיקה יותר כך יפחת הסיכוי לתקלות שונות במהלך העבודה אתה. את השירותים ניתן לספק בהתאמה מלאה לאופי של הבניין והדיירים שלו כך שהכול יתנהל כשורה ללא כל בעיות או עיכובים. הידיעה שיש מי שמטפל בכם משרה ביטחון רב ומאפשרת חיי שגרה נטולי דאגות.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה