למה מעקות נפחות עושים מברזל?



מה זה מעקות נפחות, מה היתרונות של מעקות נפחות מברזל ואיפה ניתן להשיג מעקות נפחות איכותיים

צילום : pixabay

בית שיש בו מדרגות צריך גם מעקה על מנת שיהיו בטיחותיות ולמנוע תאונות ביתיות אפשריות. מעקות יכולים להיות משלל חומרים אבל כשאנחנו צריכים מעקות למדרגות או להפרדה בין חללים שונים בבית, הבחירה האולטימטיבית היא מעקות עשויים ברזל. הסיבה היא שברזל הוא חומר חזק וכשאנחנו חושבים על בטיחות – הברזל הוא הבחירה הנבונה ביותר.

יתרונות של מעקות נפחות מברזל

  • איכות החומר – כמו שהוזכר, הברזל הוא חומר חזק ואיכותי. כשאנחנו מרכיבים בבית אלמנט בטיחותי, הוא בראש בראשונה צריך להיות יציב ואיתן כך שגם מבוגרים מאוד או אנשים הנתמכים במעקה באופן יומיומי, ירגישו שהמדרגות בטיחותיות עבורם.
  • מתאים גם בחוץ – חומר חזק חשוב גם עבור מעקות שנמצאים מחוץ לבית וחשופים לנזקי מזג האוויר. לכן, ברזל הוא החומר המועדף כאשר מתכננים מעקה בשטח פתוח.
  • עיצוב – מעקות נפחות מברזל מייצרים מראה קלאסי ורומנטי. אפשר לשחק עם הצבעים והגימורים וליצור עיצובים ייחודיים בברזל. הברזל הוא כחומר יד היוצר וככזה, אפשר לשלב אותו בכל בית ולכל מטרה.
  • ייחודיות – הברזל משווה מראה יוצא דופן משום שהוא מבוצע בעבודת יד ואפשר ליצור איתו כל הזמן דברים חדשים. אין צורך להתפשר על משהו סטנדרטי ומקובע כאשר בוחרים מעקות נפחות מברזל. כל עבודה היא ייחודית וטומנת בתוכה אומנות ועיצוב חד פעמיים. אין עבודה שדומה לאחרת – מה שמרים את עיצוב פנים הבית או את החלל החיצוני לרמות יוקרה ויופי גבוהות.

איפה ניתן להשיג מעקות נפחות איכותיים?

כאן אפשר לראות מעקות היפים באנף

https://www.valex.co.il/railings/

מעקה פשוט מפרופילים ישרים ורגילים ניתן לרכוש בכל מחסן ברזל! לעומת זאת, מעקות ברזל מעוצבים וייחודיים מבוצעים רק אצל מסגריות שמתמחות בעבודה עם ברזל. תהליך עיצוב הברזל מבוצע תחילה על ידי חימום החומר ולאחר מכן הוא מעוצב על ידי מקצוען לפי דרישות הלקוח. לא סתם אומרים שנפחות היא מקצוע של אמנים. אנחנו ב"ולקס" יודעים לעצב מעקות לכל מטרה ונעניק לכם את העיצוב שאתם חולמים עליו ברמה המקצועית ביותר.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה