היום יום ההכרזה



בישיבת מועצת עיר שתתכנס היום בשעה 18:00 בבניין העירייה, יכריזו חברי המועצה על השתייכותם לרשימות הקיימות או לרשימה שיבחרו שבה המנדט שלהם עובר אליה

גלאם ואלטיט

בישיבת מועצת עיר מיוחדת שתתקיים הערב בשעה 18:00 באולם הישיבות, יכריזו חברי המועצה על הסיעה שתקבל את המנדט שלהם.

ראש העיר המושעה, איתמר שמעוני ישאיר את המנדט אצלו. כרגע אף מועמד לא נראה שיעביר לו את המנדט שלו לטובתו.

אפי מור, מספר 2 של שמעוני בבחירות שעברו, הוא בבחינת נעלם גדול, לאן ילך עם המנדט שהוא מחזיק בו. האם יחבור לשמעוני שוב, או שיתן את המנדט לסיעה עצמאית שיקים ויכריז על שמה היום בערב.

מירי אלימלך אלטיט, היא החיזוק הכי משמעותי שעשתה רשימה הנמצאת במועצת העיר. אלטיט אמורה לשמש כסגנית ראש העיר, אם תומר גלאם אליו צירפה את המנדט שלה, יבחר כראש עיר. אליה מצטרף גם חבר המועצה, יוסי כהן שנכנס למועצה עם משה אטיאס, שאליו מצטרף, יוחאי יפרח, שנכנס למועצה ברשימתו של איתן קסנטיני. מבולבלים? ככה זה בסיום קדנציה של 5 שנים.

גם חבר המועצה יורם שפר, שפרס מסיעת :"אחדות בתכלית", סיעתו של הרב, יצחק ברדא, הקים רשימה משלו והוא לבד במועצה הנוכחית, סיעת ש"ס התחברה עם אגודת ישראל ואברהם עשור ראש הרשימה, יהיה בבחירות הבאות מספר 2 אצל הרב יעקב אביטן, ראש סיעת ש"ס.

דוד בן אברהם, עבר עם המנדט שלו והוא יהיה בסיעה עצמאית שאינה קשורה לסופה ביילין שאיתה היה עד לפני חודשים ספורים.

האם "אשקלון בתנופה" תתמודד בבחירות הבאות או שהרשימה הזו תימחק ולא תהיה ברשימות? הפיתרון נמצא אצל ראש העיר לשעבר, בני וקנין, שנטה בשבוע שעבר להריץ את הרשימה, במטרה לתמוך בתומר גלאם ראש העיר בפועל. בראש הרשימה אם תרוץ, יעמוד, רפי דיין, אחיו של ראש העיר לשעבר, אלי דיין שאמר, " אם בסופו של דבר נרוץ אני מאמין שאהיה במקום חמישי ברשימה ובני וקנין יסגור אותה". במקום השני היה אמור להיות, רואה החשבון, דניאל חזוט, אולם נראה שהוא החליט לא להתמודד אחרי שיחות שעשה עם מקורביו ובינהם איש העסקים אלי אלעזרא. השאלה הגדולה, אם אשקלון בתנופה לא תרוץ בסופו של דבר, למי היא תעביר את המנדטים שלה? הנטייה היא לתומר גלאם.

שאר הרשימות ישארו כמו שהן ולא נראה שיהיו הפתעות על מעברים מרשימה לרשימה ברגע האחרון, אולם בפוליטיקה הכל יכול להיות, כך שלא צריכים להיות מופתעים מכלום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה