ישראל בראי אחר



מסתבר שבארצות הברית מחפשים כל דרך לעזור לישראל. אתמול (רביעי) הגיעה משלחת שבאה לשגרר את ישראל

 אתמול, (רביעי) ביקרה במרכז הרפואי ברזילי משלחת מארצות הברית ובראשם ארל קוקס, אשר בבעלותו מספר תחנות שידור בטלוויזיה בעלות השפעה רבה ברחבי ארצות הברית. אליו התלוו אנשים בעלי השפעה על המדיה בארצות הברית, מתוך מטרה לשגרר את ישראל ולהשפיע על דעת הקהל בארה"ב לאור החרם על ישראל.

 במהלך ביקורם הציג מנכ"ל המרכז, ד"ר חזי לוי, את פעילות בית החולים ואת אשר התחולל בבית החולים במהלך מבצע "צוק איתן", הקשיים והלבטים בתפעול בית החולים תחת אש, תוך כדי התמקדות בחמלה וההומניטריות של צוות בית החולים למטופלים מעזה. המשלחת סיירה בבית החולים והתרשמה באופן ישיר מהטכנולוגיה והקדמה בבית החולים, כמו גם מהקשיים הנובעים מהעובדה שבית החולים אינו ממוגן.

מנהל המרכז הודה להם על הביקור וציין את החשיבות שהוא רואה בביקור זה ומהעובדה שהמידע והרושם העז שהביקור השרה עליהם ישמש אותם בתפקידם בהסברת עמדת ישראל והמתחולל בה .

חברי המשלחת הביעו את התרשמותם העזה מאשר ראו ולמדו במהלך הביקור ומתפקוד בית החולים והזמינו את מנכ"ל המרכז, ד"ר חזי לוי, להשתתף בועידה למען ישראל שתתקיים בחודש יוני בארה"ב, ולייצג את הפן ההומניטרי המדהים של המרכז הרפואי "ברזילי" בפרט ושל ישראל בכלל.

חברי המשלחת הודו לבית החולים על האירוח החם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה