תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 04/03/16 ועד 10/03/16

 

טלה:

אווירה נוסטלגית, מפגשים עם אנשים מהעבר, צורך בעזרה והכוונה של איש מקצוע. האנרגיה שלכם לא משהו ויש חוסר יכולת לשמוח באמת המהות הכללית של השבוע הקרוב זה להבין שהגיע הזמן להיפרד מאנשים, נושאים, עיסוקים, הרגלים ותכונות אופי לקויות כגון: כעס, דחיינות, עצלנות, וממערכות יחסים שכבר אינן תורמות לכם דבר. ההבנה הזו, שהיקשרות לעבר היא זו שמעכבת אתכם, חיונית להטמעת השינוי לו אתם זקוקים. באופן כללי עוברים רבים מבני מזל דגים תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי. תהליך זה מלווה בתחושה של קדרות מסוימת הגורמת לכם למחשבות רבות ולהתכנסות בתוך עצמכם. בעבודה: אתם רוצים שקט ושיניחו לכם לנפשכם, יחד עם זאת עליכם להמשיך ולתפקד כרגיל לכן, אל תאפשרו לתחושת הקדרות לחלחל לסדר יומכם. זוגיות: למרות שאתם זוג אתם חשים לבד. הקלפים מצביעים על כך שהגורם העיקרי למצב הזה הוא חוסר בתקשורת והעדר תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. כל שעליכם לעשות על מנת להיחלץ ממעגל קסמים זה הוא להיפתח כלפי בן הזוג, להסיר את מחסומי הבושה, המוסר הכפול והאגו וליצור שיחה עניינית בה תוכלו  להביע את רצונותיכם ממקום של שיתוף ובניה. במידה ואינכם מוצאים פרטנר לשיחה שכזו, זהו סימן שאולי הגיע הזמן לפרק את הבסטה ולתת פרחים למתים וממקום ישר ונקי, לשחרר.לרווקים שביניכם: אקס מיתולוגי מונע מכם את האושר והשלמות שאתם מחפשים. חשוב לזכור ששחרור ופינוי של דברים ישנים כגון רגשות וכדומה, יאפשר לפנות מקום לדברים ותחושות חדשות. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חוכמה היא הארה רגעית שמגיעה משום מקום ורק אז היא הופכת לתפישה הגיונית שמוקרנת להבנה מלאה ולמעשה.

 

 

שור:

אופקים חדשים ומרחבים חדשים נפתחים. רבים מכם נמצאים בנקודה שבה הם מתחילים לעשות דבר מה חדש. השבוע הקרוב, מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. התחושה הכללית שמפעמת לכם בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ואו הרשמה לחוגי העשרה, יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית והתרחבות רוחנית. בעבודה: גם כאן צפויות התחלות חדשות. אסרטיביות היא מילת המפתח וחשוב לפעול בנחישות אבל גם ברגישות . היכולת שלכם להפגין שליטה וביטחון עצמי בידע המקצועי שיש ברשותכם, חשובה ביותר לכן, אל תהססו להפגין את מקצועיותכם. השתלמות במסגרת העבודה, סדנה או קורס חיוביים בעבורכם לכן אל תהססו להירשם. זוגיות: השבוע יש לכם הזדמנות להפיג את השעמום הזוגי ולשפר את התקשורת האינטימית בתוך הקשר שלכם. ונושאים שקשורים במגע, תשוקה, ארוטיקה ותקשורת מינית מקבלים השבוע משמעות אחרת וחשוב לדבר על כך. חשוב לדעת שלעיתים, המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון וזה באחריותכם בלבד. לרווקים: מפגש מרגש שיוצר מתח מיני, מעלה בכם תקווה מחודשת לזוגיות מהנה. חשוב לזכור, שהתאמה מינית בקשר היא חשבוה ביותר (סקס טוב זוגיות טובה) אך היא איננה ערובה לזוגיות מוצלחת אם במקביל, לא תהיה גם הפריה רוחנית. טיול או חופשה עולים על הפרק ואפילו חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים –  גם אותו אלוהים ברא - ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א"ח היא למעשה ראשי תיבות של "אהבת חינם"? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב"ה נקרב את המשיח .

 

 

תאומים:

אתם מקפדים לעטות מסכה של "הכול בסדר" על הפנים שלכם, אבל בתוך הלב פנימה יש חוסר משהו. דאגה וחוסר שקט פנימי יוצרים מתח נפשי שבא לידי ביטוי כחולשה פיזית. השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שהכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית. אין זה משנה עם מי או מול מי המתיחות הזו מתקיימת. יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב. לכן, היו נבונים ואל תשמרו בליבכם את מה שמפריע לכם. בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים. עיסוקים שקשורים בטיפול, שיפוץ ואחזקת הבית עולים בקרוב על הפרק. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר.

 

 

סרטן:

רבים מבני מזל סרטן נמצאים בתקופה שהמאפיין אותה הוא סיומו של שלב או פרק כזה או אחר בחייהם. עליכם לזכור שסיומם של דברים הם למעשה לדתם של דברים חדשים, טובים יותר. המוטיב המרכזי של השבוע הקרוב יעמוד בסימן של שחרור הישן מתוך בגרות, הבנה, הפנמה ופינוי מקום לדברים חדשים. שינויים רבים מתחוללים בחייכם החל משינויים פיזיים כגון: העתקה או שינוי של מקום המגורים, שינוים בעבודה/הסבה מקצועית, דרך שינוים בגישה, שינויים בחשיבה, בתפיסת העולם, שינוי בסטאטוס האישי או בדרך קבלת ההחלטות שלכם. שינויים אלו הם חיוביים ביותר בעבורכם ומטרתם העיקרית היא אחת ויחידה, לגרום לכך שדברים טובים יכנסו לחייכם. בעבודה:עד עתה הסתדרתם לא רע ואולי אף צברת מס' הישגים, אך כעת אתם מתבקשים לשאול את עצמכם מה באמת אתם רוצים להשיג? ולאן אתם רוצים להגיע? חשיבה חיובית ותכנון נאות של המהלכים הבאים יאפשר לכם לפזר את חוסר הודאות ולהשיג את מבוקשכם. זוגיות: השבוע זהו זמן טוב לשבור את השגרה, ולהעמיק את הקשר הזוגי. צאו לטיול, בלו ביחד ועשו דברים שעושים לכם טוב ואל תתנו לאירועים חיצוניים להעיב על איכות הקשר. זמן טוב לשינוי במקום המגורים.  שבוע טוב, חודש מעולה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: החמדנות ניזונה ממרירות וזעם אין-אונים, המתפרצים לנוכח אי-השוויון הבולט בינינו לבין אנשים אחרים בסביבתנו הקרובההחמדן תמיד יהיה עני. חמדנות היא מחלה של הנפש, המביאה עמה תוצאות אוטומטיות של כאב, מרירות ותסכול.

 

 

אריה:

אופקים חדשים ומרחבים חדשים נפתחים. רבים מכם נמצאים בנקודה שבה הם מתחילים לעשות דבר מה חדש. (עבודה חדשה, זוגיות חדשה, מקום חדש דרך חיים חדשה וכו'..) נכון שזהו שלב ראשוני והתחלתי, אך הכיוון החדש פותח בפניכם אפיקים חדשים ומועילים. המוטיב המרכזי של השבוע הקרוב יעמוד בסימן של שחרור הישן ופינוי מקום לדברים חדשים. שינויים רבים מתחוללים בחייכם החל משינויים פיזיים כגון: העתקה או שינוי של מקום המגורים, שינוים בעבודה, דרך שינוים בגישה, שינויים בחשיבה, בתפיסת העולם או בדרך קבלת ההחלטות שלכם. שינויים אלו הם חיוביים ביותר ומטרתם העיקרית היא אחת ויחידה, לגרום לכך שדברים טובים יכנסו לחייכם. ואכן, עם כניסתו של חודש מרץ תקופה לא יציבה מסתיימת. וכעת, אתם צפויים ליהנות מפרות השינויים שיבואו לידי ביטוי הן בתחום האישי והזוגי והן בכל הקשור לעבודה וקריירה. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. עבודה חדשה הסבה מקצועית או תפקיד חדש עולים על הפרק- לכו על זה!! כספים: השבוע מומלץ לנסות את מזלכם בהימורים ומשחקי מזל. השקעה של סכום כסף סמלי וקטן, עשויה להניב רווחים נאים . אירוע משפחתי או חברתי אליו תוזמנו יסב עונג רב והדבר יגרום לכם להבין שאתם לא לבד ושיש מי שאוהב אתכם ואתם חשובים לו. זוגיות: חוסר שיתוף פעולה מוביל ליצירת מתחים עם בן הזוג. כדי להשיב את השקט, יהיה עליכם להפנים, שהמהות של זוגיות נכונה מושתת על היכולת לקיים וליצור הרמוניה גם ברגעים קשים. טיול וחופשה עולים על הפרק וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח. חודש מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אמרו חכמים.: "כל הכועס כאילו עובד עבודה זרה." הכעס הוא מידה רעה מאוד, וראוי לאדם להתרחק ממנה וללמד עצמו שלא יכעס ואפילו על דבר שראוי לכעוס עליו.

 

 

בתולה:

רבים מכם ימצאו את עצמם השבוע קצת עייפים, קודרים וסגריריים. מצב הרוח לא משהו, ואחרי אופוריה קטנה שחוויתם לאחרונה, מגיע שלב שבו אתם מתחילים לעכל באמת את כול התהליך שעברתם. הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם נמצאים בנקודה בה אתם עדיין בשלב של חיפוש כזה או אחר. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/עצמי/זוגי, שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו בטוחים. ואצל חלקכם מדובר, בחיפוש חומרי/פיזי/כלכלי של מקום מגורים, עבוד יציבה, הכנסה קבוע וכדומה. תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה . כדי לזכור! שברגעים כאלה של שפיפות רוחנית, יש מי שיכול לעזור. `רב, פסיכולוג, חבר טוב, בן זוג, ייעוץ רוחני, אח וכדומה. תהליך השיתוף יאפשר לכם לראות את מצבכם גם מנקודת מבט אחרת. בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה. בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה. זוגיות: תחושת זקנה מרחפת מעל זוגיותכם. חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא יזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. לרווקים: תהליך החיפוש אחר "האחד" נמשך אך מועמד מתאים איין. אולי בשבוע הבא ב"ה. מעבר דירה ושינוי/שיפוץ במקום המגורים הופכים לצורך. שבוע מבורך, חודש מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: רק על-ידי נקיטת פעולה תוכלו להשיג מטרות, לשפר את עצמכםולהתמלא באנרגיה. ללא פעולה, אתם יכולים להציב לכם מטרה, אך לא תגיעו לשום מקום,  ועל זה אמרו חז"ל - אמרו מעט ועשו הרבה.

 

 

מאזניים:

השבוע יהיה עליכם לתת ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שהתברכתם בו. הפעלת שיקולים רגשיים לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם תגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם לנהוג ביושר, בראש ובראשונה עם עצמכם ולאחר מכן עם הסובבים אתכם. כמו כן יהיה עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים כך שלמעשה, מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב לכן היו הוגנים וישרים. בעבודה: אתם חשים צורך בשיפור אשר יציב אתכם במקום טוב יותר אך עליכם לדעת ולהבין כי דברים אינם מתרחשים מעצמם ועל מנת שתוכלו להתקדם יהיה עליכם לבצע מהלכים כאלה ואחרים אשר יעידו כי אתם אכן ראויים לקידום המבוקש. לאלו מכם שנמצאים בהליך משפטי כזה או אחר- אל חשש, בקרוב מאוד העניין מסתיים והצדק יצא לאור. זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק. הליך משפטי או פנייה לעזרה או ליעוץ משפטי יכולים לגרום לכך שהצדק יצאה אל האור. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

 

הכוונה רוחנית: הדרך לבחירה נכונה איננה סוד. כל שעליכם לעשות הוא  לנצל את כוחו של המצפון. לפני שאתם מקבלים החלטה, שאלו את עצמכם: איך אני ארגיש לאחר המעשה? האם התוצאה של מעשי תהיה תחושה של הנאה או תחושת חוסר נוחות? בדיקה כזאת תסייע לכם להתמקד במושגים של "נכון" מול "לא נכון" ורק לאחר שהראש יודע והלב מבין קבלו את החלטותיכם.

 

עקרב:

התמודדות עם דחיית סיפוקים ושליטה על תשוקות. המוטיב המרכזי השבוע הוא מוטיב של התחדשות וצמיחה המלווים ברגשות חיוביים, אופטימיות ואמונה בצדקת הדרך. התחושה בה אתם נמצאים כעת מעידה כי הגיע שעתכם להתקדם ולצמוח הן מבחינה מקצועית והן מבחינה רגשית הכוללת אהבה ורוחניות. חשוב לציין שיש מי שמקנא לכם ועשוי לפגוע או לעכב את התקדמותכם (עין הרע). הקפידו להמעיט בדיבור ולעשות דברים חיוביים, כך תגנו על עצמכם. מחשבות על אמהות, הריון ולידה עולות במוחן של בנות מזל עקרב. הקלפים ממליצים לשקול את העניין היטב ולהימנע ממהלכים ספונטאניים.... זוגיות: עליכם להתאמץ קצת יותר למען הזוגיות שלכם. רבים מכם מצפים שבן הזוג יעשה מעשה כלשהו שעליו תוכלו להגיב אך עליכם להבין כי הציפייה לעשייה מצד בן הזוג אינה פותרת אתכם מעשייה. במידה ותבחרו לקחת בשתי ידיים את האחריות על הזוגיות שלכם ותעשו בעצמכם, תקבלו רק טוב. לרווקים שביניכם: יש נטייה להתאהב בקלות. האטת הקצב תאפשר לכם להימנע מטעויות. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "בחנות של החיים אפשר לקנות הכול, הכול שם מוצאים אך לכל דבר צמודה תווית ועליה כתובים המחירים: מחיר הגאונות - בדידות; מחיר האמת - אויבים; מחיר האהבה - ויתורים; מחיר הפעלתנות - סיכונים. בחנות של החיים קונים ומשלמים, אפילו אם את המחיר לא רואים.." -תמר תור- יאירי

 

 

קשת:

השבוע עליכם לגייס לעזרתכם את כל הסמכות והנחישות שיש ברשותכם ולנהוג בשיקול דעת ומתוך חשיבה בוגרת, אחראית ועניינית וזאת על מנת שתוכלו להניע תהליכים שחשוב לכם לקדם ולקבל הכרעה בסוגיה חשובה המעסיקה אתכם. בעבודה: סומכים עליכם ועליכם להצדיק זאת. מומלץ להיצמד לכללים למרות שאולי הם נוקשים מעט לטעמכם. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב ליצירת מערכות יחסים חדשות או להתחדשות רגשית במערכת קיימת אשר עשויות להוביל לשינויים חיוביים במצבכם. בזוגיות: יש תחושה שלאחרונה אתם קצת קרירים ומסויגים. עליכם להשקיע קצת יותר מאמץ בתחום זה ולהראות יותר נכונות והבנה לצרכיו של בן זוגכם. זהו שבוע לחתימה על חוזים והסכמים שונים לטווח ארוך. בבית: נסו לגלות מעט גמישות מחשבתית ופתיחות, הדבר ימנע ויכוחים מיותרים עם בני המשפחה. לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתכם לאור. הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. לאלו מכם שחושבים על לימודים, הגיע הזמן להפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות. לאלו שלא יחששו מתהליך הלמידה צפויה הצלחה רבה. מפגש עם דמות סמכותית(מורה רוחני, מרצה, מפקד, רב) מותיר עליכם רושם עז והדבר פותח לכם נתיב חדש. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: גבורה אמיתית משמעותה לקום מדי בוקר עם השאיפה לעשות את הדברים הנכונים. גבורה אמיתית היא להיאבק יום יום נגד אותם כוחות שמנסים למשוך ולעכב אותנו, אותם כוחות שמונעים מאיתנו לגלות את הפוטנציאל האמיתי שבנו ולממשו.

 

 

גדי:

התמודדות עם חרדות ופחדים שלרוב אין בהם ממש. חשש שמנקר בלבכם מקשה עליכם להגיע לידי מנוחה נפשית, קשיי שינה והירדמות, שינה טרופה שאיננה ממלא את המצברים שלכם, חלומות רעים וחשש מפני ביקורת וכישלון. נתינת אימון עיוור עשויה להוביל לאכזבה ויש להימנע מלעשות זאת. השבוע יתאפיין בירידה באנרגיות, חולשה פסיכוסומאטית וחשיבה פסימית. הקלפים מצביעים על כך שיש אכזבה בלבבכם. אכזבה זו מופנית בעיקר כלפי עצמכם וכלפי עשייתכם למען עצמכם. הקלפים מצביעים על כך ששימוש לא נכון בביקורת עצמית הוא זה שמוביל למחשבות רעות, לרחמים עצמיים ולעיתים אף לחידלון. ההבנה שאתם - זה מה שאתם חושבים, היא הכרחית. המחשבות שלכם יוצרות מציאות לכן שימו לב לאופן בו אתם משתמשים במחשבות שלכם. כספים:ענייני כספים ורכוש מעלים מחדש משקעים רגשיים ישנים שטרם נשכחו. חוסר ביטחון כלכלי יוצר חששות ופחדים. זוגיות: המילה נשמעת לכם מוכרת אבל שכחתם כבר את ההרגשה האמיתית שעומדת מאחוריה ושוב רבים מכם מוצאים את עצמם נאלצים להתמודד מול בעיות אשר בעבר בחרתם לדחות את פתרונם. כדי להיחלץ ממצב זה, יהיה עליכם לפקוח את העיניים ולהסתכל על המציאות הזוגית שלכם באור חיובי יותר. תהליך זה יאפשר לכם להתמודד בהצלחה עם השגרה שסדקה את זוגיותכם. שבוע טוב, חודש מוצלח  ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: החליטו לעשות מעשה חסד אחד ליום. שלבו אותו בתוכנית העבודה שלכם יחד עם כל המטרות והמטלות האחרות, ושימו לב שהוא מתבצע. בסוף השבוע, סכמו את מעשיכם, והרשו לעצמכם ליהנות מהצלחותיכם לבצע דבר חשוב. אל תעשו טוב רק לאנשים שאתם אוהבים. התורה שבעל-פה מסבירה שחשוב יותר לעזור דווקא לאלה שהיחסים שלכם איתם מתוחים. וזאת משום שהנתינה תבנה ביניכם ידידות ואחווה ותעזור לאחות את הקרע.

 

 

דלי:

חיפוש אחר יציבות וקביעות. בני מזל דלי (ובעיקר הנשים שבכן) מקבלים הזדמנות מחודשת לייצב את עצמם הן מבחינה רגשית והן מבחינה פיזית. מהלכים שהתרחשו בחייכם לאחרונה גורמים להשקפת עולמכם להשתנות ולדברים רבים בחייכם להראות אחרת ותהליך זה יצור בלבכם מחויבות שעד עתה בחרתם להתעלם ממנה. השבוע יהיה שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים בחיזוק היסודות עליהם בנויים חייכם הן בעבודה והן בדברים שקשורים בצמיחה אישית. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם לפעול בצורה משכנעת והדבר יוביל לפתרון בעיות ולביסוס מעמדכם. בעבודה: לאחר תקופה לא קלה בה הייתם לחוצים ודואגים, אתם מרגישים התאוששות ומתחילים לראות את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה יהיה זה שבוע חיובי בכל מה שקשור לפעולות ומעשים שיש בכוחם לזמן עבודה חדשה לפתחכם. לרווקים: היכרות שנמצאת בתחילת הדרך נוסכת תקווה מחודשת שאולי הפעם זה, זה. לאלו שכבר נמצאים במערכת זוגית- זהו שבוע נהדר לפתור מחלוקות ובעיות בזוגיות. בעיות אלו מנעו מכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית\רומנטית. אל תתביישו לדבר, הגידו כל שעל לבכם, עשו זאת ברוח טובה ובלשון נעימה. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יעזרו לכם להבין מה עליכם לעשות כדי שתהיו מאושרים מבחינה זוגית. לאלו מכם ששוקלים למסד את יחסיהם הזוגיים, הקלפים מצביעים על המון מזל וברכה. שבוע מוצלח חברים, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "העניקו לעצמכם דברים יפים אך אל תניחו להם לכלוא אתכם. היו הבעלים של דברים יפים אך אל תיתנו להם להיות הבעלים שלכם. בחרו כמטרה העיקרית של החיים שלכם מטרות חשובות כמו גילוי הפוטנציאל שלכם, נתינה מעצמכם לאחרים ויצירת שינוי בכך שתחיו למען משהו חשוב יותר מאשר אתם עצמכם. ההצלחה חשובה אך המשמעות היא מהות העניין".

 

 

דגים:

רבים מכם הגיעו לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייהם. וכעת אתם ניצבים בפתחו של שלב חדש ואתם קצת חוששים מהעתיד לבוא ומה הלא ידוע. הקלף השבועי מלמד: שבמידה ותשתמשו ותיישמו את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שחלפו, אין לכם כול סיבה לדאגה. דילמה שמתקיימת בליבכם מציבה אתכם בפרשת דרכים בין מה שאתם רואים לבין מה שאתם מאמינים ויודעים. הקלפים מצביעים על כך שאתם נמצאים בשלב שבו עליכם לבחון את המשך דרככם. פרויקט או התחיבות שלקחת על עצמכם לפני מספר חודשים ושבשעתו נראה לכם כדבר חיובי ונכון, נראה היום, ברוח הזמן שחלף כמיותר וסתמי ורבים מכם חשים כי בסופו של דבר היה כדי להם לבחור אחרת אך כעת מאוחר לסגת וכול שינוי צריך להיעשות בתבונה רבה!! ולכן, זה הזמן לעצור לרגע כדי לבדוק את כל האפשרויות שלכם להמשך הדרך. זה הזמן לשאול את עצמכם לאן אתם באמת רוצים להגיע ולתכנן מחדש את העתיד בהתאם למקומכם כיום. בעבודה: יש ריח של שינויים באוויר וגם אם זה מלחיץ, כרגע הדברים נראים די חיוביים בעבורכם . אך כדי לדעת שיש לכם עוד עבודה רבה ויש מי שמצפה מכם לתוצאות. זוגיות: אפרוריות וחוסר חדוות עשייה מאפיינת השבוע את זוגיותכם. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כלשהי. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם נמצאת בתחנת מעבר בזוגיות, בין פרק אחד בחייה לפרק אחר וחדש, שאיכותו תלויה אך ורק באופן בו תבחרו ליישם את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שעברו עליכם בזוגיות שלכם. לרווקים: התלבטות האם ללכת או להישאר? האם תקווה חדשה עולה באופק ויש לכם הזדמנות טובה לקדם מהלכים שיש בכוחם ליצור זוגיות ושיתוף. מעבר דירה, שיפוץ או עיסוקים שקשורים לבית ותחזוקתו עולים על הפרק.  טיול או חופשה עם זיקה לחו"ל נראים באופק והדבר יתאפשר בעתיד הקרוב. יום הולדת שמח, שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!! 

הכוונה רוחנית: היו נוכחים ברגע הזה. ההווה הוא המציאות היחידה שלכם. על-ידי בחירה נבונה של המחשבות, המילים והמעשים שלכם בהווה, התקדמו לקראת השגת מטרותיכם ופתחו את אופייכם.

 

 

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה