איך מביאים לידים עם קידום אתר אורגני?



לא משנה איזה עסק יש לכם, אתם צריכים לקדם אותו באמצעות אתר אינטרנט מפותח ומתקדם. כי בימינו כל מי שמחפש שירות או מוצר מסוים מוצא אותו דרך האינטרנט. זה יכול להיות רופא שיניים בצפון או אולי תכשיר לעור הפנים. כך או כך, אנשים קוראים פחות מודעות בעיתון או מסתכלים סביב על גבי שלטי חוצות. במקום זאת, הם פונים לשורת החיפוש של גוגל או לרשתות החברתיות על מנת למצוא את השירות המתאים להם ביותר.

קרדיט תמונה FREEPIK

אומרים כן לקידום האורגני

אחד מסוגי הקידום הבולטים יותר הוא קידום אתרים אורגני. זוה קידום אתרים טבעי המתמזג עם מנוע החיפוש של גוגל. זאת אומרת שכדי להגיע למקומות הראשונים של גוגל מבחינת קידום צריך לעבוד קשה, אך זה משתלם בסופו של דבר. קבלו את כל היתרונות להתמקד דווקא בקידום האורגני:

  • מגיעים לתוצאות בזכות עצמכם – קיימת דרך קלה יותר להגיע למקומות הראשונים של גוגל והיא בעזרת קידום ממומן. כל מה שצריך לעשות הוא בעיקר לשלם לגוגל פר קליקים, לעבוד קצת על מילות המפתח והמודעה עצמה והיא תעלה למקומות הראשונים. העניין הוא שמדובר בהודעה ממומנת, והגולשים יודעים זאת. דווקא אתר שעלה לתוצאות הראשונות בזכות עצמו זוכה להצלחות רבות יותר והערכה מצד הגולשים.
  • לא רק אתר תדמית – אתר עסקי משלכם יכול להיות הרבה יותר מאתר תדמית. זו יכולה להיות גם חנות מקוונת לצד חנות פיזית או חנות שעומדת בפני עצמה. לחנות זו קיימים יתרונות משמעותיים. היא אינה דורשת הוצאות רבות כמו ארנונה, מים או חשמל, אפשר לצמצם במספר העובדים שיעבדו בחנות זו. כמו כן, החנות פתוחה וזמינה 24/7 כך שהגולשים יוכלו לרכוש מוצרים בכל עת ובדרך זו להגדיל את הרווחים שלכם.
  • קידום שעובד לטווח ארוך – כשיש לכם אתר מסודר, אתם יכולים לכבוש את הרשת. ניתן לחבר את האתר לרשתות חברתיות שונות, ליצור סרטונים בגוגל ועוד. אין גבול לפיתוח האתר, ואם עומדים עם היד על הדופק, גם נמצאים במקומות הראשונים.
  • אתר המותאם לקהל היעד מוביל ללידים איכותיים יותר – בזכות אתר אורגני אפשר להביא לידים איכותיים ומשמעותיים. אם משכילים להתאים את האתר לקהל היעד, ניתן להשיג לידים טובים של לקוחות רציניים שיגדילו את המכירות לעסק.
  • לא צריכים את האתר? אפשר למכור אותו – אם החלטתם לסגור את העסק או לעשות בו שינוי משמעותי, זה לא אומר שאתם צריכים למחוק אוטומטית את האתר שעמלתם עליו במשך שנים רבות. יש אנשים שמחפשים אתרים מושקעים שיש להם היסטוריית קידום טובה, והם יותר מישמחו לקנות מכם אותו.

כך תשפרו את הקידום האורגני שלכם

ראינו עד כמה קידום אתרים אורגני חשוב לעסק שלכם. כעת, נראה איך עושים את זה בפועל, כלומר איך אפשר להביא לידים איכותיים לקידום האורגני:

  1. עושים היכרות עם קהל היעד שלכם.

רוצים שישימו לב אליכם? היו קשובים יותר לקהל היעד שאליו אתם מפנים את המוצרים והשירותים. מסיבה זו חשוב לבצע מחקר על קהל היעד. למי אתם מייעדים את המוצרים שלכם מבחינת גיל, מין, מרחק? נסו להבין את הדרישות והצרכים שלהם עד כמה שניתן וגם לבחון את האתגרים העומדים בפניהם בחיי היום יום, וכיצד הרעיון שאתם מציעים נועד לפתור את בעיותיהם.

  1. בצעו חקר מילות מפתח.

התחרות על המקומות הראשונים בגוגל גדולה, בייחוד בנושא של מילות החיפוש הרלוונטיות. חשוב לזהות את מילות המפתח המשמעותיות יותר כדי לטפח אותן ולהתמקד בהן.

  1. עוקבים אחרי המתחרים שלכם?

יש לכם מתחרים גדולים ואתם פשוט לא מבינים מדוע הם מצליחים יותר מכם? ובכן, זה הזמן לבדוק מיהם המתחרים שלכם בשוק ומה בדיוק יש להם שאין לכם. מהם היתרונות שמספקים המתחרים האלה, והעיקר – מה אתם יכולים לספק שהם אינם יכולים.

  1. תוכן איכותי.

תוכן איכותי הוא שם המשחק כאשר רוצים לקדם את העניינים ולהגיע למקומות הראשונים. אם אתם מעוניינים להוסיף אווירה רצינית יותר לאתר, כדאי לספק תוכן איכותי הכולל טיפים, מידע רלוונטי על המוצרים והשירותים וכתבות מעניינות שכל אחד ישמח לקרוא. ברגע שתוסיפו תכנים מעניינים, תמשכו אליכם לידים איכותיים.

  1. אתר מעוצב.

לא לחינם אומרים שלקוחות קונים בעזרת העיניים. העיצוב הוא נושא משמעותי, כן גם כאשר מדובר באתר אינטרנט. לפיכך, חשוב לדאוג לעיצוב מתאים עם שילוב נכון של צבעים, תמונות וגם סרטונים.

  1. הוסיפו צ'אט אנושי לאתר.

לפעמים כל מה שהגולשים זקוקים לו הוא מענה על כמה שאלות בסיסיות. בחרו את השאלות הפופולריות ביותר והוסיפו צ'אט אנושי. צ'אט זה יעזור לגולשים לעשות היכרות עם האתר שלכם.

  1. עמוד ברור ליצירת קשר.

עודדו את הגולשים שלכם ליצור קשר עם הנציגים שלכם באמצעות טופס בולט ליצירת קשר הנמצא בתוך האתר שלכם.

מקדמים את האתר בעזרת חברה מקצועית

לא חייבים לקדם את האתר באופן עצמאי, למעשה לא מומלץ לעשות זאת, אלא אם כן יש לכם ניסיון רב בקידום. אבל אם לא, הכול טוב, כי אפשר בהחלט לפנות לחברה לקידום אתרים אשר תעזור לכם לשדרג את האתר שלכם ותוביל אתכם למקומות הראשונים בגוגל. על מנת לבחור את החברה הטובה ביותר, כדאי לבחון את הניסיון שיש לה בתחום, לבדוק אם יש עליה המלצות חמות מאנשים שעבדו איתה ובמידת אפשר להתרשם מתיק העבודות שלה. תיק עבודות מקצועי יעזור לכם לקבל מושג לגבי אופן העבודה של החברה. ומעל לכל, היפגשו עם הצוות כדי להכיר אותו מקרוב, שאלו אותו שאלות שמדאיגות אתכם ובחנו אם תוכלו לעבוד עם החברה לטווח ארוך. כי ברגע שתמצאו את החברה המתאימה לכם, תוכלו לקדם את העניינים בעסק ולהביא לידים איכותיים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה