הטעות של ראשי שמשון אשקלון



להכניס את הפוליטיקה לתוך אירוע תמים ומשמח, היתה טעות. מישל בוסקילה שהפך להיות ח״כ נאם בטקס. רשימתו בקואליציה עם תומכי טרור. דעה אישית

צילום: אבי ביתן

צרם לי מאוד שנתנו למישל בוסקילה, לדבר בטקס הפתיחה של הפועל שמשון תל אביב, קמתי ועזבתי את המקום. הזיכרון חלש כנראה, רשימתו של בוסקילה יושבת בקואליציה ותשב בעתיד עם תומכי טרור. גדעון סער, יו״ר הרשימה, לעולם לא תבע אף אחד כשהאשימו אותו בפרשיות חמורות מאוד לכאורה, כלפי נשים. זו בעיה של סער, לנו יש בעיה עם היושבים לצידו ותומכים בהם, מנסור עבאס נציד החמאס בכנסת והאיש שבנחמדותו שבה גם את ליבו של סער. אני שואל האם בוסקילה אם יבחר (הולכים עם גנץ) ישב בתמיכת הרשימה המשותפת ואיימן עודה ומנסור עבאס? התשובה היא כן. רואה את בוסקילה שגדל וקודם פוליטית בזכות היותו בליכוד, לצמרת הפוליטיקה בישראל ואז ערק והופך להיות שותף לשמאל בישראל ולשונאי ישראל ולרשימות שגם תומכות כלכלית בארגוני טרור. אפילו אשקלוני אחד לא צריך להצביע לרשימה של סער שהתחנן לגנץ להתחבר אליו והקימו רשימה עם שם הזוי. תמיד יזכרו את בוסקילה שגם היום בהיותו ח״כ, יושב עם תומכי טרור. 

לא מדבר על הכסף שהוא מקבל בשלושת החודשים עד הבחירות, לא מדבר על שלושה עוזרים לצידו, לא מדבר על נהג ולא על רכב צמוד, מדבר על אידיאולוגיה שאין לאנשים ובוסקילה בראשם. אני מתבייש בו ולאיזה תהום פוליטית הוא עבר. הסיכוי שבוסקילה יכנס לכנסת  בבחירות הבאות הן קלושות, אולם רק בשיטה הנורבגית הוא יכול להיכנס. מאחל לך בוסקילה שתושבי אשקלון יזכרו תמיד, ואם לא נזכיר להם תמיד,  שהעדפת להיות במחיצתם של תומכי טרור ולא בימין האמיתי. לא נשכח ולא נסלח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה