״כיכר האופניים״ הצעה על פי אשקלונט



הציעו שמות לכיכר החדשה שבנויה כפסל חדש וייחודי שהוקם בכיכר המחברת בין הטיילות החדשות ביקותיאל אדם ורפאל איתן; המייצג האומנותי כולל בתוכו אלמנטים המסמלים את האווירה, הפעילות והתנועתיות של האזור

דוברות העירייה

בימים אלו סיימה עיריית אשקלון באמצעות החברה הכלכלית אשקלון את העבודות להקמת כיכר ייחודית בצומת המחברת בין הטיילות החדשות ביקותיאל אדם ורפאל איתן.

מעגל התנועה החדש כולל במרכזו מייצג אומנותי של הפסל דניאל סופר והינו מתחבר לאווירת המקום באמצעות אלמנטים של אופניים, תנועה ומעגליות.

הפסל דניאל סופר שיצר את הפסל מספר כי מה שעומד מאחורי היצירה המרשימה, הוא נושא איכות הסביבה והעלאת המודעות בקרב התושבים, לעיסוק בפעילות ספורטיבית ושריפת פחות אנרגיה באמצעות כלי רכב והמעבר לשימוש באופניים.

בנוסף, המטרה הייתה ליצור תנועתיות סיבובית המזכירה כיכר שאופניים חגים סביבה וכלי הרכב הרבים שייסעו בקרבתה יוכלו להבחין בה מכל זווית.

העבודות על הפסל נמשכו כשלושה חודשים. הוא מתנשא לגובה של 4.2 מטרים ומשתרע לאורך 12 מטרים. הפסל כולו עשוי מחומר נירוסטה אשר עמיד לסביבה הימית באזור.

ראש העיר, תומר גלאם: "הכיכר החדשה והמרהיבה המחברת בין הטיילות החדשות ביקותיאל אדם ורפאל איתן הושלמה. בחרנו להציב עליה אלמנטים של אופניים, תנועה ומעגליות המסמלים את פעילות הפנאי שמקיימים התושבים לאורך רצועת הטיילת הארוכה והיפה שלנו״

צילום: אלדד עובדיה

הערה: לכיכר אין שם לכן כתבתי שם כהצעה ״כיכר האופניים״. יש לכם שם אחר תכתבו בתגובות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה