גם גידל סמים וגם לקח חשמל בחינם



כתב אישום - הוגש נגד תושב אשקלון כבן 35, לאחר שבדירות ששכר בעיר התגלו מעבדות סמים בהן נתפסו כ 150 ק"ג סמים מסוכנים

דוברות המשטרה

משטרת אשקלון פתחה בחקירת המשטרה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על חשד לגידול סמים, ובחיפוש שנערך ב 2 דירות צמודות שהושכרו ע"י הנאשם, התגלו מעבדות סמים מסוג מריחואנה וכן חיבורים פיראטיים בלתי חוקיים לרשת החשמל המרכזית של הבניין.

בנוסף, גילו השוטרים שהנאשם הגדיל לעשות ואף יצר חור בקיר המשותף בין הדירות על מנת שיוכל לעבור ביניהן, ועל מנת למנוע דליפה של ריח הסמים לבניין המגורים חסם את דלתות הכניסה בקירות גבס.

הנאשם נעצר כאמור ע"י חוקרי משטרת אשקלון לחקירה, שמהלכה הוארך מעצרו בבימ"ש השלום עד למועד הגשת כתב האישום החמור נגדו אמש בגין סעיפים של הכנה והפקה של סמים מסוכנים, נטילת חשמל והיזק בזדון.

רפ"ק דני בקר, קצין האח"מ במשטרת אשקלון: "מיד עם כניסת השוטרים לדירות, הבנו שהנאשם השקיע עשרות אלפי שקלים בציוד הגידול שבחלקו צורך חשמל רב ובהתאם איתרנו גם חיבור פיראטי לרשת החשמל של הבניין, דבר שעלול להוות סכנת שריפה או התחשמלות לכלל דיירי הבניין. אירועים מסוג זה, הם ההזדמנות להאיר את עיניהם של משכירי הדירות, לבדוק ולוודא שהנכסים אותם משכירים, לא משמשים לביצוע עבירות פליליות, וככל שעולה חשד שכזה, מיד לעדכן על כך את המשטרה."

תיעוד - דוברות המשטרה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה