סכנת בג״צ: מעשים ולא דיבורים



בג״צ הפך מזמן לסניף פוליטי של מפלגת מר״צ. החלטתו מהיום, כי בסמכותו לבטל חוקי יסוד היא קטסטרופלית

דוברות בתי הנשפט

בג״צ מנסה באמצעות כוחו לגרום למגה הפיכה שלטונית, מגה-פיגוע במשטר הדמוקרטי ומגה-פסיכוזה בה נתקפו שופטי בג״צ המנצלים את הלאקונה והחלל השלטוני כדי לבסס את הדספוטיזם השיפוטי שלהם עד תום.

א. מן המפורסמות שבג״צ רקח קונסטרוקציה שיפוטית שאין לה אח וריע בעולם הדמוקרטי. דספוטיזם שיפוטי הרסני, לפיו, שופטי בג״צ מחליטים ע״פ תחושות אישיות ואג׳נדה פוליטית שמאלית. בג״צ איבד את אמון הציבור, אך ממשיך לדרוס כאילו אין ציבור.

ב. דיבורים ונאומי חורבן בימין על החלטות בג״צ מצביעי ם על חולשה, הכלה, כניעה, השלמה ואימפוטנציה. מילים ללא מעשים מעניקים תוקף ולגיטמציה להפיכת שופטי בג״צ לרשות שופטת, מבצעת ומחוקקת גם יחד - שופטי בג״צ לא רואים את העם והשרים ממטר!!!

ג. מחנה הימין חייב להתאחד ולהפסיק לפחד ולהחניף לשופטי בג״צ. חייבת לקום ממשלת ימין על מלא כדי לעצור בכוח את ההפיכה השלטונית - תוך שינוי מיידי בהרכב בג״צ כמו שעיצב הנשיא האמריקאי, רוזוולט בשנות ה-30 עם תכנית ה- Court Pacting שתרגומה בפועל בישראל - בחירת שופטים שמרניים!!!

סוף דבר:
או שהימין יתעורר או שבג״צ עוד יחליף כאן יום אחד את השלטון בלי בחירות, יהפוך את מדינת ישראל ל״מדינת כל אזרחיה״, ובקצב הזה עוד יאסור את ברית המילה ותפילה בהפרדה.

הכותב:
יואל ישורון
מרצה למדעי המדינה
המכללה האקדמית אשקלון

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה