איך מתאימים טונר למדפסת



השימוש במדפסות לא עבר מן העולם ויותר מזה, כנראה שהוא יישאר עוד שנים ארוכות. יש לא מעט חומרים שאי אפשר לשמור רק בפורמט דיגיטלי כמו הצעות מחיר, חשבוניות במקרים מסוימים וחומרים עסקיים אחרים ובבית צריך את המדפסת למטרות שונות

freepik

בשביל שהיא תדפיס צריך טונר עם דיו ויש טונרים של שחור לבן וכאלו צבעוניים. אבל איך מתאימים טונר למדפסת? יש הרי סוגים שונים ומה הכי טוב בשביל המדפסת שלנו? הנה כמה דברים שצריך לדעת על טונרים אבל מה שחשוב יותר מהכול הוא לא לקנות טונר סתם ככה, אלא רק לאחר שמוודאים שהוא מתאים.

טונר - הסוגים השונים

יש סוגים שונים של טונרים וכדאי להכיר אותם. יש את הטונר המקורי, טונר שהחברה שמייצרת את המדפסת מייצרת גם אותו במיוחד למדפסת הספציפית. הוא אמור להיות הכי טוב מכיוון שהחברה לוקחת עליו אחריות מלאה, ואם יש בעיה כלשהיא יש "אמא ואבא" לטונר.

אופציה נוספת היא טונר חליפי. טונר חליפי הוא טונר חדש לגמרי אבל הוא לא מיוצר על ידי החברה שמייצרת את המדפסת אלא על ידי חברה שמייצרת טונרים. יש חברות שהטונרים שלהן איכותיים ויש כאלו שפחות, ובגלל שלא מדובר על טונר מקורי יכולה להיות בעיה עם האטימה שלו ככה שדיו ינזול ממנו למדפסת. בעיה נוספת שעלולה להיות היא שלא יהיה חיווי טוב על מצב הדיו ככה שיהיה קשה לדעת מראש שצריך להחליף את הטונר.

ישנה אופציה נוספת והיא טונר ממוחזר. מה זה אומר? זה אומר שזה טונר משומש שעבר מילוי, ולאחר מכן הטונר חוזר למדפסת. זו כמובן האופציה הזולה ביותר ואחריה הטונר החליפי, כשהטונר המקורי הוא מן הסתם זה היקר ביותר.

אז איך מתאימים את הטונר?

לכל מדפסת יש את הטונר שלה לפי מספר ובחוברת שמגיעה עם המדפסת זה אמור להיות כתוב. אם יש לכם מדפסת כדאי שתשמרו את החוברת הזו. אם אתם רוצים להיות בטוחים, תסתכלו עם איזו טונרים המדפסת הגיעה. יש עליהם מספר ואם הם מקוריים, סביר להניח שהם בדיוק מה שאתם צריכים.

אין לכם את החוברת? לא קרה שום דבר… יש היום את כל המידע באינטרנט ככה שעם חיפוש פשוט אתם יכולים בקלות לדעת. כל מה שצריך זה להקיש בגודל את דגם המדפסת ולחפש את הטונר המתאים לה. בחנות שתיקנו בה תוכלו גם לקבל ייעוץ בהתאם לסוג המדפסת שיש לכם.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה