ווטרפרונט פתרונות מים - מערכות מים תת כיוריות וברזי מים מתקדמים



יש הרבה דברים שחשובים לנו בחיים, ומים הוא אחד מהם. אנחנו צורכים מים הרבה יותר ממה שאנחנו חושבים – לאחר פעילות גופנית, במהלך הארוחות וסתם ככה כשאנחנו מרגישים צמאים. צריכת מים בבית נראית כמו פעולה טריוויאלית, אבל גם את הפעולה הזאת אפשר להפוך לכזו התורמת לשיפור איכות החיים - עם פתרונות המים של ווטרפרונט.

קרדיט לתמונות PIXABAY

מערכות לסינון המים

מערכת טיהור מים, או מערכת לסינון הבית, היא מערכת שמסננת את המים של הברז. כל אחד צורך את המים שלו בצורה אחרת. בעוד שישנם משקי בית שצורכים את המים באמצעות בקבוקי שתיה, אחרים עושים זאת באמצעות בר מים, בעוד שמשקי בית מסוימים צורכים מים מהברז, לאחר שהם שמים אותם לפרק זמן מסוים בקירור. מערכת שתסנן את המים שלכם תאפשר לכם לצורך את המים שלכם בצורה הכי איכותית מצד אחד, אבל גם הכי פשוטה ונוחה מהצד השני. מערכות מים שמסננות את המים של הברז שלכם, מאפשרות לכם לצרוך מים איכותיים. הרבה אנשים נמנעים מצריכת המים מהברז בגלל הטעם שלהם, או בגלל חומרים מסוימים שנמצאים במי השתייה שיוצאים מהברז. מסנן המים מאפשר לכם להנות ממים איכותיים, ללא טעמי לוואי או חומרים שאתם לא רוצים להכניס אל הגוף שלכם.

נוחות במטבח

דבר נוסף שתוכלו להנות ממנו באמצעות התקנה של מערכת סינון מים ביתית , הוא מיקסום הנוחות שלכם במטבח. אם אתם צורכים למשל מים עם בקבוקים, אתם וודאי מחפשים מקום לאחסן אותם. אתם יכולים לאחסן אותם על הרצפה בצד, אבל בכך לפגוע בנראות של המטבח, או בתוך המקרר, אבל בכך לתפוס מקום למוצרים אחרים שיש לשים אותם באזור הקריר הזה. מסנן המים יאפשר לכם לצרוך את המים ישירות מהברז, ללא בעיות. אם אתם נוהגים למלא קנקן מים ולקרר אותו בקרח, או למלא מים ממקור שאינו ברז המים שלכם בקנקן ולהשאיר אותו לשימוש משפחתי, אתם עדיין צריכים לאחסן אותו במקום מסוים, או למזוג מים מהקנקן אל כוס המים שלכם במקום מסוים. המקום הזה הוא לרוב השיש של המטבח, כך שפעולה זאת גורמת לתפיסת מקום על השיש ולרטיבות תמידית עליו, מה שנמנע בקלות עם המסנן.

שליטה מירבית

מסנן מים לברז מטבח נותן לכם את היכולת לשלוט באופן מירבי במים שאתם צורכים. למשל, במקום שתצטרכו להמתין עם שתיית המים עד שהם מתקררים במקרר, או במקום שתצטרכו להתפשר על הטמפרטורה של המים שאתם שותים, עם מסנני מים מיוחדים תוכלו לשלוט בטמפרטורה של המים שיוצאים לכם מהברז, כשהם כבר מסוננים לגמרי. מערכות סינון מסוימות פועלות גם בתור מערכת מים חמים קרים. המערכת הזאת מאפשרת הנאה פשוטה ממים מסוננים, לפי הטמפרטורה שלהם כשהם יוצאים מתוך ברז מים חמים קרים. העובדה שהברז ממוקם מתחת לכיור, מאפשרת לכם לא לדאוג לניקוי אחרי מזיגת המים במידת הצורך.

בלי פגיעה במראה המטבח  

מערכת המים שמותקנת לסינון המים שלכם היא מערכת מים תת כיורית . המערכת הזאת מותקנת מתכת לכיור, כך שאין פגיעה בחזות של המטבח שלכם. אם המטבח שלכם מהודר בברז יוקרתי, בכיור מעוצב או בשיש בעל מראה איכותי, אתם לא צריכים לחשוש מפגיעה בנראות שלהם. מערכות תת כיוריות עובדות בצורה טובה ולא מונעות מכם את היכולת להנות מהיתרונות המגוונים של המערכת.

מתאים לכל בית

מערכת מסננת את המים יכולה להתאים לכל בית. בכל בית יש כיור במטבח עם ברז, שמאפשר הזרמה של מים. אם אתם משתמשים בכיור בדרך כלל לשטיפת הכלים, שטיפה של מזון מסוים או מילוי כלים שונים במים לצרכים של בישול, אתם יכולים להוסיף שימוש נוסף לכל אלו, בדמות מזיגת מים לצורך שתייה אל כוסות או אל כלי אחסון מים שונים, כמו קנקנים.

שפרו את איכות החיים שלכם

איכות החיים שלנו היא דבר חשוב. היא באה לידי ביטוי במגוון צורות, שונות ומגוונות. כל אחד דואג לאיכות החיים שלו בתחומים שמעניינים אותו ושחשובים לו. צריכת מים היא דבר כל כך בסיסי, שאנחנו אפילו לא חושבים על לשדרג את איכות החיים שלנו מבחינת הצריכה הזאת. עם המערכות של ווטרפרונט פתרונות מים תוכלו גם אתם לעשות זאת בקלות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה